Profilbilde av generell kirurg og karkirurg Thomas Nyheim

Thomas Nyheim

Profilbilde av generell kirurg og karkirurg Thomas Nyheim
Generell kirurg og karkirurg

Om

Dr. Thomas Nyheim er spesialist innen generell kirurgi og karkirurgi siden 2006. Han jobber til daglig som overlege ved Oslo Universitetssykehus, Ullevål og opererer åreknuter ved flere private klinikker både i Norge og Sverige.

Åreknutespesialisten er en del av Hygeia helsesenter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. De har spesialisert seg i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Begge har lang fartstid i bransjen.

Med sin solide erfaring innen åreknutebehandling er Dr Nyheim en ettertraktet karkirurg både i privat og offentlig sektor:

- Han har jobbet som overlege på Karavdelingen på Ullevål sykehus (Oslo universitetssykehus) siden 2006.

- Over 20 år med ultralydutredning og minimalt invasiv behandling av åreknuter: laser, steam, radiofrekvens og skum behandling av åreknuter (siden 2003).

- Han har operert over 5000 åreknute-pasienter de siste 20 årene med gode resultater.

- Han opererer mellom 400-500 pasienter per år for åreknuter.

Bestill en konsultasjon i dag: Alle forundersøkelser gjøres med en grundig ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med den meste effektive, varige og skånsomme metoden.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: info@hygeia.no eller tel. 90752069.

For mer informasjon om åreknuter se på www.areknutespesialisten.no.

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Thomas Nyheim

Trygg og ivaretatt

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Operert for åreknuter i foten. Ble møtt av dr T Nyheim som også utførte inngrepet. En dyktig og behagelig lege. Jeg følte meg trygg og ivaretatt under hele prosessen. Også skryt til sykepleieren som var med å assisterte han :-)
Det gikk kort tid fra jeg ble vurdert til operasjonen var overstått. Operasjonen var vellykket og jeg hadde lite ubehag og smerter. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Når et operasjonsinngrep føles som en SPA behandling :)

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

For en dyktig lege og operasjons sykepleier, sier bare wow!
Her ble en loset inn og trygt forklart prosess og prosedyre av en smilende operasjons sykepleier.
Steg en til at nervøsitet begynte å forsvinne.
Thomas Nystrøm "overtok" så en bittelitt smånervøs klient, med smil, humor, varsomhet og forklaring - og med en rolig atmosfære og avslappende musikk - så VIPS var all nervøsitet borte.

Han forsikret seg underveis om at jeg hadde det bra, og det var tendenser til at jeg nesten holdt på å sovne ;) Jeg, fikk til og med anbefalt et boktips underveis, og den er kjøpt inn og påbegynt;)

Kan man egentlig si at det er "kjekt" å bli operert?
I såfall, er vel dette det nærmeste jeg kommer en slik konklusjon!

Er superfornøyd, og JA, kan absolutt anbefale Thomas og teamet til å ta hånd om deg!

Hilsen pasient [navn fjernet av moderator] uten vonde åreknuter.

Trygg å prate med, hörte på riktig måte meg som pasient, roet meg ned men tar en allvorlig med ting.

Klinikk: Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter Skrevet

Dr Thomas Nyheim er nok den mest proffessionelle lege å kirurg jeg mött som virkelig bryr seg med empati for sine pasienter.

Jeg har hatt dårlige erfaringer tidligare av norsk sykvård.
.. ikke blitt hört på elr tatt allvorlig med mine smerter av åreknuten.

Men han er kjempe flink.
Jeg fikk akutt smerter etter 1 uke veldig vondt i min åreknute da en blodpropp oppstått.

Han tok meg emot en akutt tid en söndag kveld på hygeia for å hjelpe meg som redd da alene i Norge med dette problem uten familje i Norge å ikke vet hvordan jeg skal gjöre på beste måte for å få hjelp.

Han forklarte å skrev ned ting for meg. Fikk medicin, ultralyd av benen å förklart undervies å hvordan få hjelp via det offentlige for å komme videre til kirurgi for det nå.

Her er en lege vert å gå til.
Anbefalles.
En lege som bryr seg i pasienter.

Behagelig og fantastisk lege

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ble operert på Fana medisinske senter for å fjerne åreknuter. Ble ønsket velkommen av Thomas . En meget behagelig og imøtekommende lege .
Meget god stemning under operasjonen. Helt tydelig at pleier og lege samarbeidet meget god sammen. Denne legen anbefales på det sterkeste.

Dyktig lege

Klinikk: Åreknuteklinikkene Oslo Skrevet

Thomas er en erfaren lege og du kan føle deg trygg hos han. Fikk skumbehandling fordi jeg tidligere er operert. Fornøyd med resultatet.