Tomm K Bjærke

Cosmo Clinic AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tomm K Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tomm K Bjærke

Profesjonell, dyktig og veldig hyggelig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg anbefaler Tomm Bjærke på deg varmeste. Fra første møte fikk jeg et veldig godt inntrykk og følte meg i trygge hender. Han er svært profesjonell og lytter til dine ønsker. Han gjennomførte både operasjon med brystløft og brystimplantater, og jeg fikk god oppfølging.

Godt ivaretatt ved brystkirurgi .

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Min opplevelse hos Tomm var kjempe fin. Ble godt tatt imot på konsultasjon ( hadde 2 stk) tok seg god tid da jeg var så usikker og hadde verdens av spørsmål ang brystkirurgi . Jeg ble tatt godt imot med mine ønsker og vi ble enige om hva som ble finest . Og han forklarte alt hva som kunne skje av komplikasjoner og hva som skulle gjøres før og etter operasjon. Alltid tilgjengelig hvis man lurte på noe . Jeg anbefaler tomm på det varmeste Dyktig kirurg og får ett godt resultat.
Man følte seg litt» hjemme» der .

Dame 43 år .

Trygg, kompetanserik, dyktig og lyttende.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tomm har hjulpet meg ved flere anledninger i forbindelse med brystoperasjoner. Da jeg er en meget pirkete klient og har strevet med å finne den perfekte størrelsen har Tomm veiledet og hjulpet meg ytterligere ganger for å nå mitt nåværende perfekte resultat. Tomm har vært veldig behjelpelig og imøtekommende for å tilrettelegge mine behov og ønsker på en særdeles profesjonell måte. Jeg har virkelig vært heldig og hatt den beste kirurgen jeg kunne forespeilet meg. All hyllest til denne mannen. Jeg vil uten tvil komme tilbake til Tomm, dersom jeg ønsker andre inngrep. Her blir du møtt med høy ekspertise, dyktighet og ikke minst raushet og vennlighet.

Profesjonell og tydelig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tomm har gjennomført to forskjellige operasjoner på meg. Min opplevelse er å bli møtt med god informasjon rundt selve inngrepet og hva en kan forvente, på godt og vondt. Han har i tillegg en veldig behagelig fremtoning. Han fremstår som en som er oppdatert på utviklingen innen kosmetisk kirurgi. Jeg er superfornøyd med jobben han har gjort som har gitt et naturlig og pent resultat. Jeg vil gi Tomm og de øvrige ansatte ved klinikken i sin helhet de beste anbefalinger. En kosmetisk kirurg på øverste hylle.

Kunnskapsrike og flotte folk.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Tomm Bjærke og hans team på Cosmo klinikk. Jeg fikk utført nedre øyelokk operasjon m påfølgende Co2 laser under øynene.
Jeg følte m godt ivaretatt fra start til slutt. Den første tiden hadde jeg dagelig oppfølging pr tlf m Tomm, han passet på at alt gikk rett for seg m rens og smøring av huden og svarte på spørsmål som evnt dukket opp.Fantastisk sted m blide og hyggelige ansatte. Anbefales på det varmeste.

64 mod [Navn fjernet av moderator].