Tomm K Bjærke

Cosmo Clinic AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tomm K Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tomm K Bjærke

Veldig dyktig og profesjonell

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har bare fine ting å si om Cosmoklinikken.
Tomm Bjærke er en meget dyktig kirurg og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Fra første møte har jeg blitt lyttet til og følt meg trygg.
Tomm Bjærke er hyggelig , rolig og veldig profesjonell.
På operasjonsdagen ble jeg godt ivaretatt av alle og har bare ros å gi.
Jeg anbefaler Cosmo klinikken på det varmeste.

Seriøs, kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

God informasjon på første time, med grundig gjennomgang av alternativet. Fikk se mye før/etter bilder fra tidligere kunder.
Fikk utført panneløft med meget godt resultat. Panne, øyne og øvre del av ansiktet ble 15 år yngre. Profesjonelt gjennomført. Holdt meg innendørs en uke, men kunne begynne med hjemmekontor allerede dagen etter inngrepet.
Veldig fornøyd og glad jeg gjorde inngrepet.

Kompetent og trygg

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har utførte et hals-løft og et nedre ansiktsløft i samme operasjon. Jeg er svært fornøyd med det naturlige resultatet. All informasjonen jeg mottok innen operasjonen var korrekt og etter min erfaring ble operasjonen heller mindre belastende enn informasjonen gav utrykk for. Jeg opplevde både T. Bjærke og hans kolleger som omsorgsfulle og profesjonelle. Generelt har jeg kun positive opplevelser og operasjonen medførte heller ingen komplikasjoner.

Anbefales!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tomm er en empatisk, faglig forsvarlig og professionell kirurg. Han utførte på meg brystløft, mageplastikk, fettsuging og sammensying av magemuskler. Svært fornøyd med resultat og oppfølging.

En kirurg til å stole på!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført en brystforstørrelse av Tomm Bjærke i begynnelsen av Desember 2020, og er storfornøyd med resultatet!

Tomm er en svært dyktig og profesjonell kirurg, og en trivelig mann, ikke minst.
I løpet av konsultasjonstimen ga han meg utfyllende informasjon om alle stegene og risiko av en operasjon, forskjellige metoder, implantater og størrelser. Etter å ha diskutert mine ønsker fikk jeg god hjelp og veiledning til å finne riktig implantat og størrelse basert på mitt ønske og kropp, både ved å prøve forskjellige implantater og 3D-visualisering.

Hans erfaring og forsvarlighet er betryggende, og jeg var aldri i tvil på at det var det riktige valget for meg.
Jeg har følt meg ivaretatt og informert gjennom hele prosessen, både av Tomm, resten av operasjonsteamet og personale på Cosmo Clinic.

Jeg vil absolutt og uten tvil anbefale Tomm Bjærke og Cosmo Clinic videre!