Tomm K Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tomm K Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tomm K Bjærke

Tomm Bjærke er utrolig dyktig - dette var over all forventning!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har nylig tatt et brystløft og et ansiktsløft kombinert med fullt halsløft på Cosmo Clinic hos Tomm Bjærke, og deler mer enn gjerne min erfaring her.

Jeg har gått ned mye i vekt de siste par årene. Og selv om jeg syntes at det var flott å bli kvitt overvekten, så var jeg ikke like glad for all den slappe huden som fulgte med. Tyngdekraften hadde tatt et skikkelig tak i min 51 år gamle kropp og ristet alt nedover. Dermed syntes jeg at ansiktet mitt virket dratt og slitent, og jeg følte meg brått mye eldre på utsiden enn på innsiden. Jeg ønsket etter hvert å gjøre noe med det.

Da jeg begynte å kikke på hvilke muligheter som fantes, visste jeg absolutt ingenting om plastisk kirurgi, og heller ikke hvem jeg skulle velge til å hjelpe meg.
Jeg begynte å lete på nett, leste anmeldelser og snakket med noen som kjente til de forskjellige aktørene.
Det ble etter hvert tydelig for meg at overlege Tomm Bjærke, som er spesialist i plastikkirurgi ved Cosmo Clinic i Nydalen, anses for å være en av de aller fremste i feltet. Med god grunn, viste det seg.

Jeg tok sats og bestilte en time hos ham.

Mitt førsteinntrykk av Cosmo Clinic, var at jeg hadde kommet til et sted med god atmosfære. Jeg møtte blide og hyggelige folk i resepsjonen, og alt sammen virket betryggende, moderne og profesjonelt.

Tomm Bjærke er veldig hyggelig og lett å snakke med. Vi hadde en fin og informativ prat, og han tok seg god tid til å forklare og vise meg hva som ville skje om jeg bestemte meg for å gjøre alvor av planene mine. Jeg gikk derfra med en veldig god følelse, og hadde vel egentlig allerede da bestemt meg.

Nå er jeg på den andre siden, og kan fortelle at begge operasjonene gikk bedre enn jeg kunne ha forestilt meg. Ikke en eneste gang har jeg vært redd eller blitt nødt til å gå og være usikker på noe uten å få svar. Jeg har blitt tatt godt vare på og fått all informasjon jeg har trengt.

Etter brystløftet var brystene mine hovne og litt ømme i en tre ukers tid, men med en støttende sports-BH kunne jeg leve helt normalt og var tilbake på jobb etter en langhelg. Jeg var likevel forsiktig og tok det med ro, og gjorde som jeg fikk beskjed om av Bjærke. Jeg opplevde at han fulgte meg opp på en veldig god måte.

I forbindelse med den andre operasjonen, som var ansikts – og halsløftet, er jeg nå på slutten av en to ukers sykemelding. På mandag starter jeg på jobb, da føler jeg meg helt sikker på at ingen vil se at jeg er operert.

De første dagene etter operasjonen gikk jeg med bandasje rundt hodet, og følte meg litt mørbanka og stiv i ansiktet. Jeg valgte å legge meg inn på et hotell rett ved klinikken i noen dager, for å hvile godt. Det var noe ubehag og litt smerter, mest det første døgnet. Dette kunne fint dempes med smertestillende og var forventet og håndterbart.

Jeg hadde anledning til å ringe Bjærke eller klinikken om det var noe jeg lurte på, og Bjærke tok alle merkelige spørsmål fra en utålmodig sjel som meg med den største overbærenhet og profesjonalitet.

Dagen etter operasjonen var jeg tilbake på klinikken for å fjerne dren i halsen. Det var overraskende lite smertefullt, og Bjærke kontrollerte at alt så bra ut.
Ni dager senere var jeg tilbake igjen, da for å fjerne stiftene som ble brukt under operasjonen. Dette var helt smertefritt.

Men så kommer jo det som er aller mest gøy!

Da det hadde gått en liten uke, begynte hevelsen å gå gradvis ned. Ansiktet mitt fikk tilbake naturligheten sin og resultatet ble mer og mer synlig.

Når jeg ser meg i speilet i dag, bare ti dager etter operasjonen, og sola skinner ute, så får jeg lyst til å begynne å trene igjen. Og ta meg en løpetur. Og spise sunnere. Jeg blunker litt til meg selv i speilet og kan nesten ikke tro mine egne øyne.

Jeg ser 15-20 år yngre ut, og det på en «naturlig» måte. Smilet er det samme, uttrykket og særegenhetene mine de samme, men den slappe huden i nedre del av ansiktet, rundt kjeven og på halsen er helt borte.

Brystene mine ser helt naturlige ut, men har fått tilbake den ungdommelige formen de hadde da jeg var ung. Jeg valgte å ikke legge inn noe i dem, de er bare løftet opp og formet tilbake på plass. Dette kommer jo an på hva en foretrekker.

Én ting er sikkert, og det er at det er mye god mentalhygiene i å ta vare på utseendet sitt. Det å bli eldre er en del av livet. Samtidig kan en tenke at det å ta en foryngende operasjon, bidrar til at en føler seg mer frisk og opplagt, og en blir kvitt plager som går utover humøret og selvtilliten.

I mitt tilfelle, med tanke på vekttapet og mange tøffe og slitsomme år før det, fikk jeg hjelp til å gjøre en restart og finne tilbake til godfølelsen.

Det var definitivt verdt hver krone jeg betalte. En investering i livskvalitet, vil jeg si!

Hvis du vurderer å gjøre det samme som meg, så gir jeg Tomm Bjærke og Cosmo Clinic mine aller varmeste anbefalinger. Jeg garanterer at du vil være i de absolutt beste hender.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Hele opplevelsen føltes trygg og utrolig profesjonell. Veldig god informasjon på forhånd, og veldig godt ivaretatt både på operasjonsdag og på oppfølging i etterkant. Skriver anmeldelsen nå ett helt år etter jeg fikk bukplastikk og brystløft. Etter to graviditeter ble kroppen og huden min ganske strekt, og motivasjon til trening uteble siden jeg følte det ikke ga noen effekt på de områdene jeg ønsket. Jeg ble kjempefornøyd etter operasjonen og er om mulig enda mer fornøyd nå i dag enn hva jeg var for et år siden. Alle arr gror fint, og jeg har fått en kropp jeg er virkelig stolt av. Før kjøpte jeg klær for å skjule kropp, nå kjøper jeg klær for å vise fram kropp. Det har gjort så utrolig mye for min selvtillit, og påvirket både livsstil, sexliv og karriere.

Utrolig dyktig kirurg og omsorgsfull person

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført en brystforstørrelse for 4 uker siden av Dr. Tomm Bjærke, og jeg er utrolig fornøyd!
Jeg hadde nesten ingen bryster fra naturens side, mens nå har jeg fått drømmebrystene! Selvtilliten min er på topp, noe den aldri har vært før, så Dr. Bjærke har endret livet mitt! Resultatet er akkurat som jeg ønsket meg og som vi snakket om på konsultasjonen, og dette etter kun 4 uker! Det får meg virkelig til å glede meg til å se hvordan de utvikler seg de neste 5 månedene! Smertene var moderate den første uken etter operasjonen, men klinikken ordnet med smertestillende slik at jeg kom meg gjennom den uken i god behold.
Jeg anbefaler Cosmo Clinic og Dr. Tomm Bjærke på det varmeste!

Profesjonell, svært dyktig per perfeksjonist til fingerspissene!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tom har veiledet og hjulpet meg i anledning brystforstørrelse ved flere anledninger. Han har gitt meg gode helsemessige råd, er svært profesjonell og dyktig! Du er i trygge hender hos Tom! Han er opptatt av at klientens stemme skal komme frem og utifrå en helhetlig vurdering blir man enig om hva som er til det enkeltes individs beste. For mitt vedkommende kommer jeg aldri til å legge meg under kniven igjen dersom ikke Tom praktiserer lenger. Han er en pioner på fagfeltet, særlig bryst, og han er opptatt av ivaretakelse, tett oppføring i ettertid og han gjennomfører rekonstruksjon free of charge dersom pasient ikke er helt fornøyd med utfallet. Jeg håper inderlig Tom arbeider til jeg er ferdig med å amme slik at jeg kan søke hans ekspertise igjen dersom behov. Ønsker du en kirurg med lidenskap for pasientomsorg, trygging, og ikke minst en kirurg som er opptatt av å imøtekomme dine ønsker på en ivaretakende måte som fremmer helse, så har du kommet til riktig kirurg! Jeg hyller Toms ekspertise og kan ikke anbefale han nok til alle som vurderer brystproteser. I tillegg bruker Tom kun de mest avanserte implantatene på markedet med lavest forekomst av ruptur, bottoming out, og høy kapsel dannelse. Er du i tvil om du skal gjennomføre en brystprotese operasjon er Rom den riktige kirurg å oppsøke. Og jeg har vært til konsultasjon hos maaaange, som bare er opptatt av penger og status. Tom er jordnær og teamet hans er svært ivaretakende og omsorgsfulle, aldri har jeg følt meg så trygg som jeg opplever når jeg ligger på operasjonsbordet før narkosen innhenter meg. Sykepleier er på banen umiddelbart etter operasjonen og sørger for at du får en smertefri opplevelse og at du kjenner deg i ivaretatt og trygg. Jeg snakker ut fra erfaring da jeg har gjennomført fire bryst operasjoner hos Tom. Ikke fordi noe har gått galt, det har handler om vektnedgang og høy grad av trening som har bidratt til at jeg gradvis har redusert implantater. Tom har mestret å redusere implantatene mine fra 775cc til i dag 315cc uten løft, uten strekkmerker, uten hengende hud eller andre komplikasjoner. Jeg kan ikke få anbefalt denne mannen nok. Nå har jeg ikke flere ord til rådighet, men avslutningsvis vil jeg gi Tom og teamet på Cosmo Clinic de aller varmeste anbefalinger. Her blir du sett, hørt, trygget, får omsorg og blir godt ivaretatt på dine premisser.

Trygg og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg er så fornøyd med Tomm Bjærke som gjorde en fantastisk ansikt og halsløft på meg.Han er veldig profesjonell og jeg følte meg veldig trygg.Nå etter 5.måneder er jeg så fin og jeg får mange komplimenter for mitt yngre utseende.Jeg syntes det var litt dyrt og måtte gå litt i tenkeboksen, men nå i etterkant føler jeg det er verdt hver krone.Jeg kan trygt anbefale Tomm👌[Navn fjernet av moderator]