Tomm K Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tomm K Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tomm K Bjærke

Meget fornøyd

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har hatt brystforstørrelse ved Cosmo klinikken, utført av Tomm K Bjærke. Kunne ikke vært mer fornøyd. Resultatet ble perfekt, akkurat som jeg ønsket. Jeg stolte på legen helt fra starten av konsultasjonen. Med et øyekast vurderte han riktig hva slags behandling vil være mest effektiv i min tilfelle. Alle ved klinikken har høy kompetanse og er meget vennlige. Jeg ble godt ivaretatt under hele prosessen. Postoperativt opphold var utmerket og jeg har lagt merke til at de har stor vekt på privacy. Uansett spørsmål var det lett å oppnå kontakt! Denne klinikken kan jeg bare anbefale til alle.

Elitekirurg!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg måtte nylig fjerne mine 14 år gamle brystproteser pga kapseldannelse(satt inn ved en annen klinikk).

Min umiddelbare plan var å sette inn nye proteser. Tomm gjorde meg oppmerksom på at brystløft kunne være et alternativ for meg. Etter litt tenketid gikk jeg for det, og jeg har ikke angret. Jeg er svært godt fornøyd og resultatet er så fint til min kropp. Det er altså fullt mulig å fjerne brystproteser og få flotte bryster igjen - uten å sette inn nye -takket være Tomm hos CosmoClinic!

Jeg var ikke i tvil når jeg skulle velge klinikk, da jeg har vært pasient hos Tomm/Hilde Bjærke ved en tidligere anledning. Han er tydelig og ærlig samt varm og hyggelig. Resepsjonister, sykepleiere og anestesipersonalet ved klinikken oser av profesjonell og varm omsorg fra du kommer og til du blir fulgt til døren etterpå.

ANBEFALES.

Ansikts- og halsløft: fantastisk fint og naturlig resultat!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg er 49 år, har tatt ansikts- og halsløft hos Tomm Bjærke - og anbefaler Tomm Bjærke og Cosmo Clinic på det aller varmeste!

Jeg har alltid hatt dobbelthake, men de siste årene var det som om hele den nedre delen av ansiktet falt litt sammen og dobbelthaken ble kraftig forverret, i kombinasjon med løsere hud under haken og langs kjevebeinet. Tomm Bjærke ga grundig og realistisk informasjon om hvilket resultat jeg kunne forvente meg, og jeg følte at jeg kunne ta et godt og informert valg. Resultatet er helt fantastisk!
Etter 3,5 måneder er arrene nesten usynlige (arret bak det ene øret er fremdeles litt rødt, men det er det ingen som ser uansett) og jeg ser fremdeles helt ut som meg selv, men mer slik jeg så ut for 10 år siden. Bare med mindre dobbelthake enn den gangen. Ingen kan se at jeg er operert, selv ikke mine aller nærmeste. Det er helt utrolig egentlig. Kommentarene jeg får er at jeg ser godt og uthvilt ut, slankere, freshere.

Det er mye tabuer rundt ansiktsløft, og folk gjør ofte dette i hemmelighet, så det er ikke så lett få tilgang på andres erfaringer og gode råd. Min erfaring er hvertfall at ansiktsløft ikke nødvendigvis endrer utseendet dramatisk, men derimot skrur tiden litt diskret tilbake og forbedrer ditt eget, naturlige utseende på en måte som OVERHODET ikke ser operert ut.

Jeg ble anbefalt Tomm Bjærke som en av de beste i landet på ansiktsløft, jeg anbefaler herved videre.

Det må også nevnes: all dialog med klinikken i seg selv har vært ryddig og betryggende. Både før, under og etter operasjonsdagen følte jeg at var i hendene på høy ekspertise og hyggelige folk. Tvers igjennom en god opplevelse:)

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Anbefaler Tomm Bjærke/Cosmo Clinic på det varmeste. Opplevde at jeg fikk anbefalinger og veiledning basert på faglig kompetanse og erfaring. Ble svært godt ivaretatt gjennom behandlingen både av Tomm Bjærke og av teamet hans. Følte hele tiden at jeg var i de beste hender.

Terningkast 10 til Dr. Bjærke

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg ønsker å anbefale Cosmo Clinic AS til alle som vurderer å utføre en kosmetisk korreksjon.
Lokalene er stilfulle og moderne så man kjenner virkelig på følelsen av å være på en seriøs privatklinikk.
I gjennom hele prosessen har jeg fått upåklagelig oppfølging og service som overgår business class nivå.
Jeg fikk utført en transaxillær brystforstørrelse av Dr. Tomm K. Bjærke og er kjempe fornøyd med veiledningen og informasjonen jeg fikk. Han var hele tiden veldig direkte og ærlig på hva han anbefalte og hva jeg kunne forvente av resultat.
Det viste seg at alt Dr. Bjærke sa på forhånd stemte. Jeg har ikke opplevd noen komplikasjoner og resultatet ble faktisk bedre enn jeg turde å håpe på!!
Nå har det gått fire måneder siden operasjonen og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for mange år siden.