Tomm K Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tomm K Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tomm K Bjærke

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Fikk utført brystforstørrelse hos cosmo clinic v/Tomm Bjærke. Følte meg ivaretatt fra første møte, og han var profesjonell og flink til å forklare. Han er nøye under operasjon som resulterte i ingen komplikasjoner etterpå og et fint resultat. Superfornøyd med resultatet og kan absolutt anbefale Tomm.

Trygg og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Veldig fornøyd med mottakelsen og den grundige informasjonen jeg fikk i forkant! Ekstra fornøyd med sluttresultatet!

Trygg og profesjonelt

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført en brystforstørrelse av Tomm Bjærke i oktober 2022 og er storfornøyd med resultatet!

Drømmen min gikk i oppfyllelse og nå har jeg fått en ny kropp, jeg er veldig takknemlig for ham.

Hans erfaring og forsvarlighet er betryggende, og jeg var aldri i tvil på at det var det riktige valget for meg.
Jeg har følt meg ivaretatt og informert gjennom hele prosessen, både av Tomm, resten av operasjonsteamet og personale på Cosmo Clinic.

Jeg vil absolutt og uten tvil anbefale Tomm Bjærke og Cosmo Clinic videre!

Cosmo Clinic og Tomm i særklasse!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg anbefaler på det varmeste Cosmo Clinic og dr. Tomm Bjærke. Jeg har i løpet av de siste tre årene fått utført forskjellige kosmetiske operasjoner, som brystforstørrelse, øyelokkplastikk og hals/ansiktsløft, og jeg er strålende godt fornøyd med resultatet. Jeg vet at jeg er i de beste hender under operasjonen, både når det gjelder Tomms kompetanse og lange erfaring som kirurg, og operasjonsteamet hans på Cosmo Clinic. Jeg takker for et naturlig og fint resultat, og at jeg ble så godt ivaretatt, før- under og etter operasjonene.

Dyktig og trygg

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tok ansikt og halsløft. Er veldig fornøyd med resultatet. Har ingen synlige arr. Ansiktet og halsen har fått tilbake formen som jeg hadde i yngre dager. Tomm forklarte inngående hvordan operasjonen ville foregå og hvilket resultat jeg kunne forvente. Jeg følte meg i trygge hender.