Vera Mahler

Vera Mahler er øre-nese-hals-lege i Ringerike

Siste vurderinger av Vera Mahler

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Ringerike Øre- Nese- Halseklinikk Skrevet

Var hos Vera hovedsakelig for en ting, men etter litt fant vi fort ut at det var mer som måtte gjøres. Hun var hyggelig og imøtekommende og tok seg god tid med meg! Hun skrev ned hva jeg sa og vi kom begge til enighet. Når hun skulle sjekke meg så var det særdeles effektivt og jeg ble sjokkert over hvor flink den damen er. Hun kan mildt sagt jobben sin!! Og de som sitter i skranken skal også ha veldig mye skryt, veldig hyggelige alle sammen. Her anbefaler jeg på det høyeste å ta turen innom for en god sjekk

Helhetlig behandling

Klinikk: Ringerike Øre- Nese- Halseklinikk Skrevet

Jeg fikk time hos Mahler for å få sjekket et problem med det ene øret. Opplevde meget god, helhetlig oversikt, der problemstillinger jeg ikke visste om også ble viet oppmerksomhet.
Er meget fornøyd med denne legespesialisten

Proff og effektiv.

Klinikk: Ringerike Øre- Nese- Halseklinikk Skrevet

Ble henvist til Dr. Magler på grunn av allergi. Bare ved å sitte på kontoret hennes, bemerker hun at jeg er tett og hun tror jeg har astma. Fikk medisin for dette, og ble anbefalt å gå på allergimedisiner hele tiden. Nå har jeg ikke så vondt i bihulene gjennom vinteren, og jeg blir normal andpusten av aktiviteter.

Veldig flink! Kunskapsrik, medfølende og rett på sak.

Klinikk: Ringerike Øre- Nese- Halseklinikk Skrevet

Jeg er så fornøyd med hjelpen jeg får hos Ringerike ØNH!
Vera Mahler er rett på sak. Vennlig, men bestemt. Hvis du vil ha hjelp til dine hørselsutfordringer anbefaler jeg henne og teamet rundt henne på det varmeste!
Vil du gå til legen for å pludre litt, drikke kaffe, fortelle om dine hverdagsproblemer, fortelle hvilket offer du er for livets urettferdighet og hvor synd det er på deg, da anbefaler jeg deg IKKE å gå til Vera. Hun er helt døv på det øret. Takk og lov!
Hyggelige, effektive og flinke folk på kontor, telefon og audiografene! Anbefaler hele pakka!!

Meget fornøyd

Klinikk: Ringerike Øre- Nese- Halseklinikk Skrevet

Meget god oppfølging og god service for både min far og meg selv.
Varme og flinke folk.
Det gjelder både legen og kontordamen.