Vesna Puzic

Vesna Puzic
Østre Nesttunvegen 10, Fana Psykoterapisenter 5221 Nesttun
Vesna Puzic er psykiater i Bergen

Siste vurderinger av Vesna Puzic

Flink, hyggelig, tilgjengelig og jordnær

Klinikk: Fana Psykoterapisenter Skrevet

Vesna har hjulpet meg gjennom en svært vanskelig periode i livet mitt. Hun er tilgjengelig når jeg trenger henne. Hun har en utrolig hukommelse hvor hun husker i detalj ting vi snakket om for 4 år siden. Hun deler mye av seg selv og sine erfaringer. God kommunikasjon oss i mellom. Fantastisk psykiater som kan anbefales på det høyeste.

Klok og kompetent

Klinikk: Fana Psykoterapisenter Skrevet

Ble utredet for ADD. svært kompetent og dyktig dame.Var først bekymret for språkbarriere men dette har ikke vært noe problem, kommunikasjonen er svært god. Dyktig både faglig og medmenneskelig.

Dyktig psykiater

Klinikk: Fana Psykoterapisenter Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med henne. Ble tatt på alvor og er fornøyd med behandlingen jeg fikk.
Hun kan virke litt distre innimellom.

Hyggelig dame, men til liten hjelp

Klinikk: Fana Psykoterapisenter Skrevet

Litt travel. En del opptatt med andre ting. Gjorde kontorarbeid mens jeg hadde time. Da jeg påpekte at hun skulle snakke med meg og ikke gjøre kontorarbeid når jeg hadde time, ble hun sint. Henviste meg videre til kommunen, og det var feil. Der var jeg ikke i målgruppen. Som nevnt over: de fleste konsultasjonene opplevde jeg som hyggelige samtaler, men de var til svært liten hjelp. I ettertid lurer jeg på hennes kvalifikasjoner som psykiater.