Vibeke Birkeland

Bergen Øyelegesenter, Optera Bergen Øyelegesenter

Øyesykdommer

1996

Bergen Øyelegesenter Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen
Optera Bergen Øyelegesenter Telefonnummer55 21 05 0555 21 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen
Vibeke Birkeland er øyelege i Bergen

Siste vurderinger av Vibeke Birkeland

Kjempefornøyd!!

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Vil bare ta et øyeblikk for å rose Dr. Birkeland! Jeg var innom for en mnd siden for en øyelokkoperasjon. Jeg er så fornøyd! Resultatet ser først og fremst fantastisk ut, men hverdagen har blitt mye bedre! Øynene er symmetrisk og operasjonssårene har grodd perfekt. Tusen takk for hjelpen!!

Hjertelig tilstede, men.

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Jeg må etter ca 12 års erfaring med Bergen øyelegesenter dessverre støtte forrige vurdering: det er en lite effektiv klinikk når det gjelder kommunikasjon (det er bl.a den eneste legen jeg forholder meg til, som fremdeles ikke bruker e-resept). Det er også lite effektivt, om i det hele tatt fungerende, når det kommer til kunnskap om andre synsvansker enn de rent sykdomsbetingete. Jeg har forståelse for at tilstanden det gjelder ikke er kjent for en standard øyelege. Ikke for at en pasient på min alder (50+) ikke tas alvorlig, når også en usedvanlig dyktig spesialoptiker (jeg er permanent brillebruker) har vært på banen i flere måneder.

Hyggelig

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

En lege som har mye kunnskap om sitt arbeidsfelt. Frustrasjonen tar overhånd når legen til stadighet er forsinket og du blir sittende på venterommet opptil en time og ingen tar kontakt. Altfor mange sekretærer som er mest opptatt av å spise godsaker å prate med kollegaer. Hyggelig om sekretærene kunne vært litt mer imøtekommen i telefonen. Lite effektiv klinikk.

Hyggelig, flink og effektiv lege

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Vibeke Birkeland er en meget dyktig, grundig og effektiv øyelege. Hun er også veldig hyggelig og tar seg tid til å lytte til det jeg har å si.

Jeg føler meg meget godt ivaretatt på Bergen Øyelegesenter.

Meget hyggelig lege.

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Legen er veldig god å forklare utviklingen av øyesykdommer, og tar seg tid med pasienten. Under operasjon jeg hadde, var hun beroligende og avslappende, og det gjorde at jeg og slappet av. Jeg har bare positivt å si om lege Vibeke Birkeland.