Dalius Bansevicius

1 vurdering

Siste vurderinger av Dalius Bansevicius

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Han er urolig behagelig og dyktig lege, tar seg tid til og lytte til deg. Han er flott lege, for min beste anbefaling.

En nevrolog til å stole på!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Denne mannen har reddet livet mitt! Opplever han som særdeles kunnskapsrik og meget empatisk. Jeg stiller som regel en del spørsmål og han svarer med bred faglig kunnskap. Fremstår også svært empatisk og jeg føler meg godt ivaretatt hos han. Jeg har store smerter knyttet til å få Botox injeksjoner mot migrene, og han tar det i akkurat det tempoet jeg trenger og spør hele tiden underveis om jeg vil ta pause og om jeg er klar til å fortsette.
Han har også hjulpet og foreslått noen apper for å jobbe med pusteteknikk som skal hjelpe meg med å redusere stress.
Anbefaler Dalius på det sterkeste☺️

Lite imøtekommende og ikke forståelsesfull

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Ble henvist til Dalius av fastlege. Da jeg kom dit sa han med en gang at dette kunne han ikke hjelpe meg så mye med. Jeg oppfattet han som nedlatende og lite forståelsesfull. Han sa på et punkt at de hadde nok pasienter og ikke trengte flere. Går ikke tilbake!

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig fornøyd! Dr. Dalius har evnen til å lytte, gir ikke opp til han finner årsaken. Er ikke redd å eksperimentere hvis pasienten ønsker det. Ringer alltid tilbake, følger opp. Bare gode tilbakemeldinger her - samme gjelder de fleste legene på Volvat.