Dalius Bansevicius

Dalius Bansevicius er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Dalius Bansevicius

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Dr. Bancevicius er en veldig dyktig lege som vet hva han driver med. Plagene mine knyttet til migrene er så og si borte etter at jeg begynte hos han. Han oppleves som trygg og nøyaktig. Anbefales!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Dalius er en kjempebra lege! Han er utrolig faglig dyktig, og lett å snakke med. Jeg har fått Botox for migrener av mange leger før, men han er den absolutte beste jeg har hatt noensinne! Anbefales på det sterkeste.

50/50

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Ble henvist av fastegen min.
Er ikke veldig negativ eller positiv til den lege. Men ikke helt fornøyd med behandling.50/50

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Han er urolig behagelig og dyktig lege, tar seg tid til og lytte til deg. Han er flott lege, for min beste anbefaling.

En nevrolog til å stole på!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Denne mannen har reddet livet mitt! Opplever han som særdeles kunnskapsrik og meget empatisk. Jeg stiller som regel en del spørsmål og han svarer med bred faglig kunnskap. Fremstår også svært empatisk og jeg føler meg godt ivaretatt hos han. Jeg har store smerter knyttet til å få Botox injeksjoner mot migrene, og han tar det i akkurat det tempoet jeg trenger og spør hele tiden underveis om jeg vil ta pause og om jeg er klar til å fortsette.
Han har også hjulpet og foreslått noen apper for å jobbe med pusteteknikk som skal hjelpe meg med å redusere stress.
Anbefaler Dalius på det sterkeste☺️