Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 28. apr I morgen 29. apr Tir 30. apr Ons 1. mai Tor 2. mai

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Veldig bra hudlege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Stiller raskt diagnose og foreskriver effektiv behandling. Meget kunnskapsrik og effektiv. Flink til å lytte og gi gode råd. Kan sterkt anbefales.

Hyggelig og nøye hudlege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Er veldig fornøyd med legebesøk hos Panagiota. Hun informerte meg godt om føflekker og solkrembruk. Hun sjekket alle føflekkene mine over hele kroppen nøye og forklarte underveis. Veldig hyggelig lege som jeg skal tilbake til :)

Beste hudlegen!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg er 23 år gammel jente og hadde nupper og kviser på ansiktet mitt. For meg har det både vært vondt fysisk, og vanskelig mentalt. Det var vanskelig å gå ut uten sminke. Jeg prøve ut produkter selv før jeg dro til hudlegen, men det hjalp ingenting. Jeg var veldig usikker på hvem jeg skulle dra til, og er så fornøyd for å ha dratt til Patty! I dag har jeg et helt rent ansikt, selv om jeg ikke enda er ferdig med behandlingen!

Patty er en veldig kunnskapsrik dame. Hun forsto hva mitt problem var med engang hun undersøkte huden min. Hun er omtenksom og gjorde alt for å kunne hjelpe meg. Hun forsto meg og min situasjon. Patty viste meg med tegninger og repeterte for at jeg skulle forstå, disse fikk jeg tatt med hjem. Hun har laget en plan til meg, hvor jeg først startet med tabletter, så gikk over til krem. Hun har vist meg hvilke produkter jeg bør bruke ved siden av og etter og hvilke jeg bør unngå. Altså har hun laget en plan til meg fra start til slutt. Når jeg hadde spørsmål var det lett å kontakte Patty igjen på tlf.

Jeg angrer sykt mye for at jeg ikke har dratt til Patty før jeg prøvde å bruke penger og tid på unødvendige produkter. Jeg vil igjen takke denne herlige damen for at hun har reddet mitt ansikt og min selvtillit!

Lytter og er interessert

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Anbefales på det varmeste! Veldig hyggelig, forklarer godt og detaljert. Lytter og er interessert i å finne en løsning!

Engasjert, kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Patty Mantaka er engasjert i faget sitt. Hun forklarer diagnose og behandling tydelig, både muntlig og ofte på ark som jeg får med meg. Hun gir gode råd for stell av hud for å forhindre tilbakefall.