Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr Tir 2. apr

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Utrolig dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig dyktig og flink lege. Hyggelig og hun forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør som hun gjør. Og hun lytter på deg! Anbefalles på det sterkeste

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Kan anbefale denne legen på det varmeste. Du kan virkelig føle deg trygg som pasient. Hun tar seg tid til å lytte, og er flink til å forklare. Hennes kunnskap er din trygghet for å si det sånn.

Dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg ble møtt av en dyktig og i møtekommende lege. Hun var lyttende, og forklarte enkelt og greit på faglige spørsmål. I tillegg var hun blid, høflig og omgjengelig. Det ble et godt og trygt møte mellom pasient og lege.

Flink og trygg med barn

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Barnet mitt var engstelig for at det skulle gjøre vondt hos legen, og Mantaka var rolig og forklarte oss begge alt som skulle foregå. Behandlingen var smertefull, men barnet mitt hadde ingen problemer med å gjennomgå den igjen på oppfølgingstimen siden vi følte oss så trygge i legens hender. Mantaka er en utrolig kompetent og hyggelig lege på alle måter!

Trygg og flink i faget sitt. Anbefales!!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig dyktig hudlege som er trygg og flink i faget sitt, og som pasient følte jeg meg sett og trygg i hennes avgjørelser. Er rask til å sette riktig diagnose og behandling. Anbefales på det varmeste.