Reza Zare

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1995)

Uroklinikken Telefonnummer920 97 980920 97 9 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Reza Zare

Hyggelig og dyktig lege

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Min far har vært hos Reza idag, og er kjempe fornøyd. Han kom raskt inn til legen, legen tok god tid på undersøkelser. Han forklarte godt hva som skulle skje før, under og etter undersøkelsene.
Veldig imøtekommende og hyggelig i tillegg.
Anbefales.

Hold dere lang unna!!!!

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Vi hadde vår sønn på omskjæring hos Dr. Reza. Vi hadde en avtale klokken 15.30, men prosedyren begynte klokken 17.30, altså to timer forsinket. Da jeg spurte hvorfor det var forsinket, svarte personalet at legen var opptatt i operasjonsrommet. Selve operasjonen tok 20 minutter, men vi følte at vi ikke fikk tilstrekkelig informasjon om hva vi skulle gjøre etterpå.

Da vi kom hjem, la vi merke til at guttens bleie var fylt med blod, så vi oppsøkte umiddelbart legevakten. Derfra ble vi sendt med ambulanse til sykehuset. Det var en skremmende opplevelse, og som foreldre er vi bekymret for at opplevelsen ikke har vært bra.

Det virker som om omskjæringen utført av Dr. Reza ikke var vellykket, og vi er bekymret for mangel på tydelig informasjon. Vi håper på en bedre forklaring og oppfølging i etterkant av denne hendelsen.

Ikke gå dit!!

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Ingen kommunikasjon, aldri svarer på tlf selvom man har avtale. 920 97 980.
Dårlig for de som trenger raskt behandling

Meget dårlig opplevelse

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Jeg ble sendt av min fastlege til denne klinikken og fikk time for operasjon. Da den dagen kom legen var forsinket i 1 time og kom utrolig irritert, bokstavelig sint på meg fordi han (?!) glemte at han har operasjon denne dagen. Fikk absolutt null info om operasjon eller postoperativt bivirkninger - bare ta de med ro, sa han. Gjorde en utrolig dårlig jobb, masakrerte område som skulle være både estetisk og lett for bruk - istedenfor så fikk jeg en ubrukelig del av kroppen som er plagsom. Fikk betennelse av sår og ringte hundre ganger (sendte mail også) for å spørre om jeg kan komme så at han kan se på det - fikk aldri svar.
Jeg bodde i 4 forskjellige land men dette var det verste opplevelse som jeg har hatt men legen noensinne.
Hold deg unna denne person hvis du vil at kroppen din fungerer.

Hold deg langt unna

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Jeg omskjærte hos han, han tilbyr deg andre muligheter mens du ligger der og får snitt, jeg ble henvist av fastlegen og han ga meg ikke noe forberedelse eller no, jeg ble omskjært og fikk metallsting, de skulle gå av etter 2 uker, men de gikk av etter 1 mnd, hver gang jeg kontaktet per tlf/ gikk til han så fikk jeg faktura på 600 kr. Hold dere langt unna, om det er urolog eller omskjæring finn en annen til å gjøre det.