Reza Zare

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1995)

Uroklinikken Telefonnummer23 33 63 8323 33 63 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Reza Zare

Kunnskapsrik

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Svarer aldri på telefonen. Ringer dog tilbake, men etter noe tid. Samtaler personalet imellom foregår ikke på norsk, så man føler at man ikke får noe informasjon om sykdommen/problemet. Jeg som pasient føler at man bare blir sendt hjem med resept på nye medisiner etter hvert besøk, og ikke får en god samtale med legen om det aktuelle problemet eller sykdommen.

Flink men uoversiktelig

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Dårlig med forberedelse og etterfølging av pas

Dyktig lege og vet hva han gjør, men veldig usympatisk og «kald» og tar det for gitt.

Telefontid svar, email- ligger på 0, har prøvd så mange ganger å ringe dem, tar ikke opp.
Lettere sagt finn dere andre klinikker!

Dyktig og tillitvekkende

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

En dyktig og tillitvekkende spesialist som tar seg tid til å svare på spørsmål og gjennomfører prøver og tester på en profesjonell og effektiv måte.

Ingen god opplevelse

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Dårlig kommunikasjon, altfor lite informasjon og vanskelig å finne.

Klinikken ligger inne på et kjøpesenter og er vanskelig å finne siden det ikke står noe informasjon på nettsiden, kun kjøpesenterets adresse. De virket også overrasket over min ankomst.

Fikk svært lite informasjon før og etter besøket om hva jeg skulle utsettes for og hvordan dette ville påvirke meg i ettertid. Dette ser jeg på som ekstra viktig i en slik sårbar situasjon.

Legen, Reza, fremstår trygg og kunnskapsrik, men hele opplegget rundt ham fungerer svært dårlig.

Kunne vært bedre

Klinikk: Uroklinikken Skrevet

Klinikken som helhet virker forholdsvis uprofesjonell, og holdt stengt i flere uker uten varsel eller forklaring. Vanskelig å kommunisere med personalet, og klinikken kaller deg inn til timer du ikke har bedt om. Nettsiden er helt ubrukelig, der all kontakt-informasjon er utdatert eller feil.

Dr. Zare som lege er ikke den mest omtenksomme personen, men virker kunnskapsrik og klarer å formidle hva som er problemet, og hva slags alternativer man har til behandling.