Thor Kvakkestad

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1997)

Psykia AS Telefonnummer414 46 666414 46 6 ...
Billingstadsletta 13B 1396 Billingstad
Thor Kvakkestad er psykiater i Asker

Siste vurderinger av Thor Kvakkestad

Fikk svært dårlig hjelp

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Han lytter ikke til deg når du snakker og er mest opptatt av å komme med sine egne hypoteser rundt medikamenter. Legger ord i munnen på deg slik at det passer inn i hans narrativ for hva som er årsaken til psykiske problemer. Avsluttende epikrise var formulert på en måte som fremstilte behandlingen som bedre enn den egentlig var.

Dyktig på sine felt

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Kvakkestad spesialiserer seg på adhd og bipolare lidelser og har god kjennskap til disse. Jeg var fornøyd med utredningen og lærte om min lidelse.
Jeg var dessverre ikke fullt så fornøyd med oppfølgingen, han snakket mesteparten av tiden om medisiner for lidelsen min. Jeg har flere andre psykiske lidelser men det virket ikke som han hadde like god kjennskap og interesse for de. Selv om de påvirket behandlingen av lidelsen han behandlet meg for.

Kunnskapsrik og stor innnsikt i psykiske lidelser

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Jeg opplever for første gang å få riktig medisinsk hjelp til meg selv og mine barn. Vi får også veldig god oppfølging. Vi må betale for hjelpen selv, men etter mange år uten å ha fått riktig hjelp i det offentlige helsevesenet, er det verdt pengene.

Intelligent, observant og seriøs

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Møter med Thor er supre. Han er en lege/psykiater som tenker raskt, langt (lengre enn andre!) og man får følelsen av at han skjønner hva man skal si før du selv har sagt det.

Jeg har lang fartstid i behandlingsapparatet fra tidligere, men føler meg kanskje sett, respektert (forstått og tatt på alvor) på en måte og i et område som har gitt meg litt bakoversveis, rett og slett.

Som en som er hypersensitiv for behandlere ned slightly nedlatende attitude, kan jeg trygt anbefale Thor. Han trenger man ikke være «redd» for.

Jeg har stor tillitt til at det han sier er forankret i innsikt, solid erfaring og forskning.

Dyktig, tillitsfull og effektiv

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Etter å ha hørt flere historier fra bekjente om hvor utrolig tregt og bokstavelig talt ikke-fungerende ADHD-utredning hos det offentlige hadde vært for dem tok jeg kontakt med Thor Kvakkestad for ADHD-utredning. Han var utrolig dyktig, tillitsfull og effektiv. Jeg vil så absolutt anbefale ham.