Thor Kvakkestad

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1997)

Psykia AS Telefonnummer414 46 666414 46 6 ...
Billingstadsletta 13B 1396 Billingstad
Thor Kvakkestad er psykiater i Asker

Siste vurderinger av Thor Kvakkestad

Svært faglig dyktig og oppdatert lege

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Dr. Kvakkestad er en usedvanlig dyktig, faglig oppdatert psykiater. Der offentlig psykiatrisk helsevesen har hatt lite eller ingenting å bidra med med tanke på korrekt diagnosesetting og behandling, tok det dr. Kvakkestad 2 x 2 timers omfattende og grundig undersøkelse og samtale å komme fram til diagnose og å igangsette behandling. Dette har resultert i betydelig bedring i livskvalitet og gjort det mulig å gå tilbake i full jobb. Anbefaler han på det sterkeste.

Sånn leger/psykologer skal være

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Alle gangene jeg har vært der møtes jeg av en blid og smilende Thor, du får virkelig inntrykket at dette er en type som vil hjelpe deg. Han hører virkelig på hva du sier og deler viktig informasjon og tanker. Inntrykket mitt er at her blir du hørt og sammen kommer dere fram til en optimal løsning for deg.

Svært effektiv

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Det tok i underkant av tre uker fra jeg kontaktet Psykia AS (som for det meste bare består av psykiater Thor Kvakkestad) til jeg fikk diagnosen jeg selv har hatt mistanke om i noen år, samt aktuell resept.

Thor Kvakkestad er meget effektiv og samtidig grundig. Han tar høye priser, men det kommer tydelig frem på Psykia AS sine nettsider og tatt i betraktning hvor raskt man får hjelp er det verdt det.

Om du har en sterk mistanke om en (eller flere) konkret(e) diagnose(r) og ønsker rask behandling er Psykia AS verdt å anbefale.

Trygg, kunnskapsrik, grundig.

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Han tar seg tid, han hører det du sier, han husker deg, han er streng når du trenger det men absolutt omsorgsfull og empatisk. Han er ingen ovenfraogned lege! Han er DYKTIG. Jeg er bipolar og har gått fast hos han i MANGE år. Kommer aldri til å bytte. Jeg gir han terningkast seks.

Svært dyktig og kunnskapsrik!

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Dr. Thor Kvakkestad, er ekstremt effektiv og sylskarp. Gikk igjennom hele min livshistorikk, samt slektshistorikk søsken/foreldre/onkler og tanter samt besteforeldre. Har aldri opplevd dette før.
Thor Kvakkestad er også overraskende oppdatert på kryss og tvers av diagnoser og tilstander samtidig som han klarer og nyansere dette, og komme frem til en effektiv og målrettet behandling.
Er takknemlig for at vi i Norge har en slik mulighet til å kunne bestille time hos en av norges fremste spesialister med kort ventetid. Psykia AS med Dr. Thor Kvakkestad er absolutt å anbefale!