Greta Siv Gabrielsen

Greta Siv Gabrielsen er psykiater i Tromsø

Siste vurderinger av Greta Siv Gabrielsen

Profesjonell og ivaretagende

Klinikk: Gabrielsens Psykiatri og Psykoterapipraksis Skrevet

Veldig flink, man føler seg ivaretatt og hørt. Svært behjelpelig, løsnings orientert og kommer med gode råd. Kontoret er fint, sentrumsnært og anonymt. At på til er det hyggelige priser for servicen man får.

Anbefaler på det sterkeste.

Misfornøyd med service/innstilling

Klinikk: Gabrielsens Psykiatri og Psykoterapipraksis Skrevet

Psykiateren hadde dobbelbooka time ved uhell men beklagde seg ikke for det. Ble tilbudt heller en halv time istedenfor en hel time til omtrent samme pris og mente at det var opp til henne hvor lang tid hun ønsket å bruke. Følte at det var lite profesjonelt håndert.

Samtalepartner

Klinikk: Gabrielsens Psykiatri og Psykoterapipraksis Skrevet

Anonymt kontor i sentrum med biblioteket. Trygg privatlege med erfaring som legger til rette for profesjonell behandling.

Utviklende og balansert behandling

Klinikk: Gabrielsens Psykiatri og Psykoterapipraksis Skrevet

Følte et ubehag rundt det å skulle være modig nok til å gå i behandling, spesielt når det kommer til min egen psyke og hva som potensielt kunne avdekkes for meg selv og en jeg engang ikke kjente.
Heldigvis har det vært en dyktig og forståelsesfull lege som har fått det hele til å føles mer og mer naturlig og trygt for hver time. De tunge takene har vært de mest lærerike og utviklende til min overraskelse.

Etter en stund har jeg lært å innse hvordan min helse påvirker meg selv og alle rundt meg på ulike plan. Fra nær familie til venner, naboer og fremmede mennesker.
Det er min erfaring kort oppsummert. Glad for at Doktor Gabrielsen ikke har hatt fokus på diagnose men heller har kartlagt for forståelsen.
Jeg ser på behandling som pur selvutvikling er jeg takknemlig for å ha vært heldig å ha plass hos Greta

Godt førsteinntrykk

Klinikk: Gabrielsens Psykiatri og Psykoterapipraksis Skrevet

Jeg har gått hos Greta Gabrielsen en god stund, dette gikk svært bra, men etterhvert følte jeg at jeg ikke ble lyttet til ordentlig. Jeg følte også at jeg ikke ble trodd på tilstrekkelig og jeg ble tilbudt flere diagnoser enn det jeg kjente meg igjen i. Greta Gabrielsen er en dyktig psykiater, men for meg, etter en tid fungerte ikke dette, spesielt med hensyn til diagnosene som hun ville sette på meg. Jeg undret meg jo over det hun sa, dette over flere måneder og jeg undersøkte, og gjentatte ganger måtte jeg fortelle at- nei dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Greta er empatisk og snill, men for meg ble diagnosene mer viktig enn å lytte til det jeg faktisk ville fortelle.