Karl Fredrik Nordfalk

Karl Fredrik Nordfalk er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Karl Fredrik Nordfalk

Dyktig

Klinikk: Nordfalk Øre-Nese-Hals Skrevet

Utrolig god oppfølging. Kom inn med krystallsyke og ble behandlet og frisk. Fikk tilbakefall men han korrigerte de på første forsøk. I tillegg tok han tak i hørselsproblemene mine. Anbefales på det sterkeste.

Kvalitet og profesjonalitet!

Klinikk: Nordfalk Øre-Nese-Hals Skrevet

Ble innlagt på Ullevål med sterk kvalme og svimmelhet. Etter 3 dager der ble jeg henvist til dr Nordfalk derfra for videre utredning som fant ut at jeg hadde virus på balansenerven. Fikk time etter to dager. Veldig sympatisk, hyggelig, proff og dyktig lege ved første inntrykk som spurte, undersøkte og tok de nødvendiger tester. Ryddig og pent legekontor! Videre henvisning til balansefysioterapi for oppfølging.. Hyggelig og proff sekretær i tillegg. Et meget oppløftende legebesøk. Anbefaler denne legen !

Empatisk, rolig og dyktig

Klinikk: Nordfalk Øre-Nese-Hals Skrevet

Etter 14 måneder med krystallsyken og utallige besøk hos 3 spesialister fant jeg heldigvis dr. Nordfalk.

Jeg har kun gode ting å si om dr. Nordfalk. Han tar seg god tid, forklarer godt, er rolig og svært empatisk. Han virker å ha svært god kompetanse på krystallsyken (jeg er jo ingen lege). Han forklarer alt han gjør, noe som gir en veldig trygghetsfølelse når man sitter spent fast i en rotasjonsstol (behandling for krystallsyken) uten å kunne se. Han gir mange råd om videre egenbehandling og undersøkte meg veldig grundig.

Etter to besøk på klinikken ble jeg friskmeldt. Jeg er så glad for at jeg fant dr. Nordfalk!

Jeg anbefaler alle med krystallsyken å oppsøke han. Dessuten har han verdens vennligste sekretær. Makan til god service og oppfølging har jeg aldri sett maken til!

Rask og god hjelp ved krystallsyke

Klinikk: Nordfalk Øre-Nese-Hals Skrevet

Har vært hos han totalt tre ganger i løpet av det siste året pga krystallsyke. Jeg har alle gangene blitt frisk etter kun et par dager etter behandling og har fått time raskt. Han tar seg god tid, både under samtale og under undersøkelse/behandling og er veldig hyggelig.

En ekstra bonus og noe som er viktig er at legesekretær som møter deg når du kommer også er hyggelig og imøtekommende, dette er noe ansatte ved andre legekontorer kan ta lærdom av.