Karl Fredrik Nordfalk

Nordfalk ØNH

Øre-nese-halssykdommer

2005

Nordfalk ØNH Telefonnummer22 33 55 2022 33 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 7 0159 Oslo
Karl Fredrik Nordfalk er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Karl Fredrik Nordfalk

Profesjonell og varsom

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Ryddig og redig. Fremstår kunnskapsrik og virker holde seg oppdatert. Har god oversikt på andre relevante behandlere i denne delen av landet, samt virker ha godt faglig nettverk. Legerom/behandlingsrom er meget adekvat, men lokaler ellers er noe trangbodd og mye foregår på lite areal/god benyttelse.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Her blir man ivaretatt på alle måter. Man blir hørt og får hjelp deriblant mange råd om hvordan bli bedre fremover.

Meget positivt intrykk

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Jeg går jevnlig til kontroll hos Dr. Nordfalk etter en .
operasjon i øret. Det var også han som opererte meg. På Rikshospitalet.

Han er meget forsiktig, forklarer hele tiden hva han gjør og tar seg god tid. I tillegg er han veldig hyggelig og empatisk.

Heldige er vi som får komme til ham :)

Sekretæren får også topp karakter fra meg.

Dyktig

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Utrolig god oppfølging. Kom inn med krystallsyke og ble behandlet og frisk. Fikk tilbakefall men han korrigerte de på første forsøk. I tillegg tok han tak i hørselsproblemene mine. Anbefales på det sterkeste.

Kvalitet og profesjonalitet!

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Ble innlagt på Ullevål med sterk kvalme og svimmelhet. Etter 3 dager der ble jeg henvist til dr Nordfalk derfra for videre utredning som fant ut at jeg hadde virus på balansenerven. Fikk time etter to dager. Veldig sympatisk, hyggelig, proff og dyktig lege ved første inntrykk som spurte, undersøkte og tok de nødvendiger tester. Ryddig og pent legekontor! Videre henvisning til balansefysioterapi for oppfølging.. Hyggelig og proff sekretær i tillegg. Et meget oppløftende legebesøk. Anbefaler denne legen !