Karl Fredrik Nordfalk

Nordfalk ØNH

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2005)

Nordfalk ØNH Telefonnummer22 33 55 2022 33 55 ...
Lille Grensen 7 0159 Oslo
Karl Fredrik Nordfalk er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Karl Fredrik Nordfalk

Skuffende

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Legen tok seg lite tid til å gjennomgå sykehistorien min. Vurderingen han gjorde opplevdes derfor som lite betryggende og ikke i overensstemmelse med hva mitt symptombilde tilsier. Han gav inntrykk av å ikke være særlig oppdatert på min tilstand. Behandlingen han foreskrev hjalp da heller ikke, men neste lege var heldigvis i stand til å hjelpe med problemet.

Kunnskapsrik

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Har fått behandling for BPPV og PPPD. Har vært flere steder for hjelp, men først etter å ha fått korrekt diagnose og behandling hos Nordfalk har helsetilstanden blitt vesentlig bedre. Nordfalk fremstår som meget kunnskapsrik og troverdig. Han er flink til å lytte og forstå situasjonen. Han har mye relevant erfaring med BPPV og PPPD. Det eneste negative er ventetiden (4-6 måneder), noe som ikke er Nordfalks skyld. Norge burde ha flere klinikker som dette.

Trygg og svært kunnskapsrik

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Har vært hos Nordfalk flere ganger grunnet BPPV/krystallsyken og bihuleproblemer. Han er svært kunnskapsrik, trygg og forklarer alt han gjør under undersøkelser. Kommer med forslag, øvelser og tips til bedring av sykdommen og andre behandlere i Oslo.

Tar seg tid til å svare på alle spørsmålene jeg har som fastlegene ikke vet svaret på ang. krystallsyken. Skulle gjerne vært hos han oftere, så veldig synd det er flere mnd. ventetid. Vi trenger flere leger som Nordfalk.

Håpløse ventetider

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Karl Nordfalk er en kjempedyktig lege som gir god hjelp og behandling. Tålmodig og nøye. Desverre mister dette sin verdi når man må vente flere måneder på en time. Da er liksom vitsen litt borte når svimmelhet står på som verst. Ved krystallsyke har man behov for en time raskt, og ofte må jeg da heller velge privat og dyr behandler. Det blir dessverre altfor håpløst med så dårlig tilgang til riktig hjelp.

tilgjengeliget?

Klinikk: Nordfalk ØNH Skrevet

Foreløpig ventet i 22 minutter i den telefontiden kontoret har oppgitt. Trenger informasjon om en tidligere behandling.