Profilbilde

Finn Tysland Johnsen

Profilbilde
Medicus AS

Arbeider, i tillegg til gynekologi, med assistert befruktning og kliniske studier.

Har jobbet ved Medicus siden 2014, de første årene som deltid mens han jobbet ved gynekologisk avdeling og fertilitetsseksjonen ved St. Olavs Hospital.

Tar i mot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Finn Tysland Johnsen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

Profesjonelt og trygt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig fornøyd med dagens konsultasjon. Profesjonelt og trygt. Dette gjør at jeg velger å komme tilbake senere.

God opplevelse.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde grudd meg til spiralbytte, men det gikk så bra. Hyggelig og veldig behagelig lege. Han forklarte underveis, sa fra når jeg kom til å kjenne smerte og viste med ultralyd hvordan spiralen lå. Anbefales.

Trygg og rolig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Han er til å anbefale. Tokk seg tid, hørte på meg. Å var vilig til å hjelpe meg å finne ut hva som var feil. Måten jeg vart behandla på i stolen va fantastisk. Va forsiktig å spurt hele tia om de gikk bra og at æ måt bare sei i fra. Så vil anbefal han her te all som søker gynolog.

Trygg og dyktig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig positiv opplevelse .Fantastisk dyktig i sitt fag ,du følte absolutt at du var i trygge hender .Anbefaler denne legen på det varmeste .

Perfekt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Faglig meget dyktig, god til å lytte og har tid til å snakke. Er meget imøtekommende og virker beroligende i konsultasjonen.