Finn Tysland Johnsen

Medicus AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Medicus AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ...
Beddingen 8 7014 Trondheim
Finn Tysland Johnsen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

Trygg og effektiv

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Grua meg lenge til denne timen, men det var det ingen grunn til.
Alt gikk bra. Legen var rolig og effektiv. Fant en mulig løsning, men var samtidig opptatt av å bli kontaktet om problemet fortsatte.

Trygg samt profesjonell

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Jeg hadde egentlig gruet meg veldig til denne undersøkelsen, men alt gikk så fint. En trygg, faglig og super dyktig fyr. Forklarte godt undervegs både før og etter undersøkelsen. Jeg fikk absolutt svar på det jeg lurte på pluss nye mye mere. Han tok seg god tid. Om jeg spurte på nytt igjen på samme spørsmål, så svarte han gledelig igjen . Fikk utskrift på undersøkelsen siden jeg ba om det. Det var også veldig rent der og smittevern var tatt godt hensyn til . Han forklarte også litt om praksisen sin og erfaringene siden jeg spurte om det. Jeg har alldrig gått til en mann før, men måtte det i mitt tilfelle ut ifra undersøkelsen jeg skulle ta, for det var hannes fagfelt. Lell om jeg gruet meg veldig, så gikk det overraskende fint. Så kan absolutt anbefale Finn videre. Så alt i alt meget fornøyd

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Bra behandling av pasienter. Merket ikke noe angående prøven. Mye bra informasjon angående alternativer.

Trygg, hensynsfull og hyggelig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte gynekolog! Jeg har mye "historikk ", og av alle gynekologer jeg har vært hos er han den eneste som klarer å undersøke meg uten at tårene renner. Særdeles proff og hensynsfull.

Dyktig og trygg

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig fornøyd, meget dyktig Gynekolog som behandler meg med full respekt. Han er også veldig kunnskapsrik, og gjør meg trygg.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.