Finn Tysland Johnsen

Medicus AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2009

Medicus AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 8 7014 Trondheim
Finn Tysland Johnsen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

Varm og tålmodig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Denne legen er virkelig å anbefale. Han tok seg god tid og lyttet til meg. Gjennomførte en innsetting av spiral på en skånsom, rolig og informerende måte. Ble utrolig godt tatt vare på etter innsetting, da jeg opplevde mye smerte, og han ringte meg dagen etter for å høre hvordan det gikk.

Veldig god oppfølging og behandling fra en snill, dyktig og oppmerksom lege!

Dyktig og kunnskapsrik.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utolig dyktig lege, som var svært imøtekommende og profesjonell. Tok seg god tid til å lytte.
Veldig effektiv under undersøkelsen samtidig som han var veldig flink til å forklare hva gjorde. En super lege om man er litt nervøs for å gå til gynekologen.

Profesjonell og flink

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik og flink lege. Forklarer fint, tar seg tid og gir gode trygge svar. Anbefales på det varmeste!

Trygg, rolig, lyttende og profesjonell!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Finn tar seg god tid til å lytte og forklare. Han er veldig profesjonell og jeg opplever å bli ivaretatt på best mulig måte! Anbefales!!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig hyggelig, trygg og kunnskapsrik lege. Han var veldig flink til å informere hva han gjorde og hva han observerte underveis i undersøkelsen. Følte meg veldig trygg og ivaretatt som pasient.