Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen

Finn Tysland Johnsen

Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen
Gynekolog

Om

Finn har jobbet i Medicus siden 2014. De første årene jobbet han deltid, i tillegg til en fulltidsstilling ved Gynekologisk avdeling og Fertilitetsseksjonen ved St. Olavs Hospital.

Fra 2016 har han jobbet fulltid som gynekolog og IVF-lege ved Medicus sin klinikk i Trondheim.

Finn tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

Profesjonell

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Veldig effektiv, men likevel ikke forhastet. God kommunikasjon og trygt miljø - alt i alt en overraskende god opplevelse.

Det var trygt og godt og komme dit.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Jeg var så engstelig før jeg dro .Redd for hvordan det var og ble.Og resultatet.Men jeg følte meg så godt mottatt,og behagelig mann og snakke med.Jeg følte meg veldig trygg og ble rolig inni meg.
Tusen takk😀

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Lyttende. Tar deg på alvor og er meget klok. Ser deg som pasient og tar seg god tid. Behagelig vesen, rolig og omsorgsfull.

Trygg og beroligende

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Betryggende og rolig. Jeg var nervøs siden det var første gangen hos gynekolog, men alt gikk helt fint. Tok ultralyd og celleprøve fra livmorhalsen. Forklarte alt han gjorde, og fikk se på skjerm selv under ultralyden. Veldig flink og beroligende gynekolog. Anbefales.

Tillitsvekkende og faglig flink

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Finn var god til å lytte og forstå min situasjon, samtidig som han kunne gi meg svar på alt jeg lurte på. Tillitsvekkende og rolig og faglig flink, en veldig god støtte i en sårbar situasjon.