Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen

Alexander Vigen

Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen
Plastikkirurg

Om

Dr. Alexander Vigen er overlege med PhD og spesialist innen plastikkirurgi. Han har lang erfaring med brystkirurgi, ansiktskirurgi og kroppsformende kirurgi. Spesialområdene hans inkluderer estetisk brystkirurgi, bukplastikk etter vekttap eller fødsler, fettsuging og fettransplantasjon, samt øyelokkirurgi og ansiktsløft.

Dr. Vigen har jobbet som plastikkirurg siden 2011 og har vært overlege siden 2016. Han reiser jevnlig til kurs og konferanser rundt om i verden og er medlem av ISAPS (International Society for Aesthetic Plastic Surgery). Han har også fått internasjonal erfaring ved opphold hos kjente plastikkirurger.

Dr. Vigen er opptatt av å kombinere plastikkirurgi og kosmetisk medisin for best mulig resultat for pasientene. Han er sertifisert for Restylane, har deltatt på flere internasjonale kongresser, og har også vært foredragsholder på internasjonale plastikkirurgikongresser. Han har utdannelse fra NTNU og har jobbet ved sykehus i Norge og privatklinikker.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Alexander Vigen er plastikkirurg i Oslo og Gjøvik

Siste vurderinger av Alexander Vigen

Terningkast 6 på alle parameter!!

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Velg Nordstrandklinikken og Aleksander Vigen! En kirurg som skiller seg ut i mengden! Profesjonell, trygg, faglig dyktig og med spisskompetanse i sitt fag.

Jeg ønsket å re-operere en brystforstørrelse fra 2009 som ble lagt utenpå brystmuskelen høsten 2023. Jeg opplevde at huden var strekt med tiden og brystene var ikke lenger naturlig i utseende. Jeg ønsket ikke større bryst, og ei heller arr utover snittet under brystet. Med andre ord en nærmest umulig oppgave selv for den dyktigste!
Jeg gjorde grundig research hos tre lignende tilbydere i Oslo markedet. Fra første øyeblikk opplevde jeg en faglig tyngde og spisskompetanse hos Dr.Vigen som jeg ikke hadde opplevd ved de tidligere konsultasjonen i Oslo. Det er først når Dr. Vigen tar deg igjennom prosessen i forkant av operasjon at du forstår hva som skiller han fra andre kirurger. Med sin rolige, lune og jordnære personlighet gir han deg et realistisk innblikk i hvilke estetisk resultat du kan forvente. Ut i fra det utgangspunktet du har. Utrolig tillitskapende i dialogen med deg som kunde.
Og woooow jeg fikk de brystene jeg ønsket meg: estetisk vakre, ute arr, en aning større med dog naturlig i uttrykket. Jeg er utrolig imponert og fornøyd. At han har erfaring med rekonstruksjon i bunn av karrieren sin kommer tydelig til uttrykk! Dette er arbeid utført av den beste i bransjen!

Oppsummert står Nordstrandklinikken for lang erfaring, faglig kompetanse, fokus på kundens individuelle behov, fleksibel og ikke minst en oppfølging i etterkant som bidrar til at du opplever deg ivaretatt som menneske og ikke bare kunde. Ukedag som helg.

Nordstrandklinikken med Dr. Aleksander Viken og hans fantastisk hyggelige team anbefales på det sterkeste om du ønsker å bli vurdert ut i fra ditt unike behov! Med og av de beste!

Veldig imponert kunde: kritisk perfeksjonist og nærmest umulig å gjøre fornøyd. Dr. Vigen klarte det!

Brystforstørrelse

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg ble operert for tubulære bryst hos Alexander i august 2023, og er strålende fornøyd. Han var super flink til å forklare hva han skulle gjøre og gi meg et resultat jeg var fornøyd med. Super dyktig kirurg som kan anbefales på det sterkeste!

Utrolig fornøyd - anbefales!

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Superfornøyd med fjerning av fett på innsiden av begge knær og fettsuging i kinnene med Vaser-fettsuging.
Det er blitt så jevnt og fint, akkurat slik jeg ønsket det.
Alexander Vigen er så omsorgsfull, dyktig og engasjert. Flere i min familie har vært hos ham og er like superfornøyd som meg.
Anbefaler han, og hans team på det sterkeste!

Veldig flink!

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Har tatt en transkonjunktivalt operasjon for poser under øynene med laser for å stramme løs hud. Det har gått 2 måneder og resultatene er veldig fine, jeg er veldig fornøy og kan anbefale Dr Alexander Vigen. Han var veldig flink til å forklare prosedyren og eventuelle side effekter. Samme dag fikk jeg også behandling med Fotona laser for å stramme løs hud under øynene, jeg følte meg godt ivaretatt av sykepleieren. Generell var velig god oppfølging, trygghet under operasjon og god oppfølging på telefon i dagene etter.

Helt fantastisk dyktige! Omsorgsfulle, lytter til pasientens ønske og oppfyller absolutt dette! 10/10

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos Alexander Vigen som holder til på nordstrandklinikken. Atmosfæren når man kommer inn i klinikken er behagelig og alle som jobber der er utrolig hyggelige, hjelpsomme og omsorgsfulle.

Jeg ble ganske raskt overbevist om at Alexander var den rette kirurgen til å kunne gi meg det resultatet jeg ønsket. Jeg har for flere år siden født barn og hadde en del hengende hud og og brystene var helt uten noe fylde lengre. Han oppnådde og klarte å gi meg det beste resultatet jeg noen gang kunne fått. Nå ser de ganske naturlig ut, perfekt størrelse og jobben er rett og slett utført helt uten noe komplikasjoner. Jeg er så fornøyd med resultatet og behandlingen både han og kollegaene hans gav meg.

Så alt i alt kan jeg med sikkerhet bekrefte at Alexander Vigen er en helt usedvanlig enestående og dyktig kirurg. Han leverer virkelig imponerende resultater.

Han virker også svært jordnær og omsorgsfull attpåtil. Han er virkelig i en klasse for seg selv!!

Jeg vil virkelig anbefale Alexander Vigen til alle som søker etter en pålitelig, varmhjertet og spesielt dyktig kirurg.

Tusen takk Alexander, for resultatet du har gitt meg. Jeg føler meg mye bedre og kunne ikke vært mer fornøyd med noe av verken resultat eller behandling.