Soheila Rahman

Soheila Rahman er barnelege i Trondheim

Siste vurderinger av Soheila Rahman

Grundig og kunnskapsrik

Klinikk: Risvollan Medisinske senter  Skrevet

Grundig i undersøkelser og opplæring av medisinering. Veldig kunnskapsrik og går i dybden på utfordringene.
Veldig god oppfølging og alltid lett å få tak i.

Lite imøtekommende og uinteressert

Klinikk: Pediatricus ANS  Skrevet

Ble henvist hit etter at vår forhenværende barnelege endte sin praksis. Vi opplevde at metodene vår lege hadde brukt gjennom 10 år for å kartlegge allergier og intoleranser ble forkastet som "utdaterte", selv om vi argumenterte for at disse hadde vært helt essensielle for vår del og for livskvaliteten til barna våre.
Ettersom det ikke var utslag på cøliaki- og laktoseprøver var det vanskelig å få gehør for at vi opplever åpenbar forverring ved inntak av melk(eprotein) og hvete(stivelse). Vi ble møtt med sarkasme og arroganse da vi poengterte at vi har levd med - og sett resultatene av disse intoleransene i mange år, og også sett hva som gir de fysiske reaksjonene.
Alt dette foran barnet - som naturlig nok var tilstede.

Vi har forsøkt i 1 år nå, men ettersom dr. Rahman velger å fokusere på en astmadiagnose (som aldri har vært en utfordring for barnet) velger vi å avslutte behandlingen her, og søke hjelp annet sted.

Kunnskapsrik, tar seg god tid og er nøyaktig.

Klinikk: Pediatricus ANS  Skrevet

Har vært 4 ganger hos Soheila med vår sønn og er kjempefornøyd med hjelpen vi har fått. Synes å ha svært god kunnskap og tar seg god tid under konsultasjonen. Forklarer godt og er nøyaktig. Går alltid der i fra med alle spørsmål besvart og god oversikt over situasjonen. Lite venting i forkant av konsultasjonen også.