Profilbilde

Olav Andre Klefstad

Profilbilde
Medicus Stavanger AS

Gynekolog og daglig leder ved Medicus Stavanger. Dette medfører noen administrative oppgaver, men først og fremst er han gynekolog og fertilitetslege. Det vil si poliklinisk arbeid med gynekologiske konsultasjoner, samt utredning og behandling av kvinner og menn med problemstillingen infertilitet.

Tidligere overlege ved Stavanger Universitetssykehus. Arbeidet innen ulike deler av faget og forskningsprosjekter, men den siste tiden med gynekologisk kreftsykdommer.

Han er stolt over at han i flere år har vært en av bidragsyterne til et trygt fødetilbud i til kvinner i Sør-Rogaland. Olav Andre tar i mot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Olav Andre Klefstad er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Olav Andre Klefstad

Dyktig, trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Medicus Stavanger AS Skrevet

Jeg har hatt andre gynekologer og leger tidligere, men dette er en av de beste jeg har hatt. Han virker veldig interessert i faget sitt, og det merkes. Han er alltid blid, tar seg tid til å lytte og er profesjonell.
Noe som gjør at under situasjoner som kan være vanskelige mpt prøverør eller andre ting oppleves trygt og godt. Han er enkel å prate til, og svarer på alle dine spørsmål. Han er en dyktig gynekolog.

Helhetlig har jeg bare positive ting å si om medicus. Alle som arbeider der tar seg tid til deg, de husker deg igjen og alle er alltid blide, og samarbeidet mellom de ansatte, også utenfor Stavanger (Trondheim,oslo) fungere kjempe bra.

Veldig fornøyd

Klinikk: Medicus Stavanger AS Skrevet

Veldig flink, hyggelig, profesjonell og ordentlig lege. Tok seg tid til å lytte, stilte spørsmål og samlet informasjon. Det er deilig å bli tatt seriøst selv om man bare kommer inn for en tidlig ultralyd.
Når man blir gravid for første gang, så er det skummelt og uvirkelig. Jeg hadde mange spørsmål og hadde et behov for å bekrefte graviditeten med tidlig ultralyd. Da jeg ikke fikk denne hjelpen av min nye fastlege i Stavanger, var det veldig kjekt å komme hit og bli møtt av en lege som tar deg seriøst. Og når ting går galt, så tar han seg tid til å ringe og drøfte problemstillingen og steg videre over telefon.
Veldig fine lokaler, hyggelig resepsjon og en veldig flink lege. Skulle ønske jeg kunne ha han som fastlege.

Dyktig, tolmodig og beroligende

Klinikk: Medicus Stavanger AS Skrevet

Er meget dyktig, bruker god tid, og stresser ikke. Kan på det sterkeste anbefales for innsetting av spiral, som for noen kan oppleves både smertefullt og traumatisk. Anbefales spesielt for unge jenter som skal gjennom sine første erfaringer med gynekolog, da hans filosofi er å unngå eller minimere opplevelser som kan sette negative spor resten av livet.

Profesjonell og trygg

Klinikk: Medicus Stavanger AS Skrevet

Fine og innbydende lokaler.
Trygg og fin gynekologisk helsesjekk, uten at det ble ubehagelig. Lege som kunne sakene sine. Anbefaler gjerne videre! :)

Veldig profesjonelt

Klinikk: Medicus Stavanger AS Skrevet

Veldig god service og profesjonelt personale.

Klinikken var hygienisk og innbydende. Fikk til og med kaffe.

Kan virkelig anbefales til flere.