Inderjeet Singh Cheema

Inderjeet Singh Cheema er hudlege i Notodden og Porsgrunn

Siste vurderinger av Inderjeet Singh Cheema

Godt ivaretatt.

Klinikk: Vestfold Hudlegesenter Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt. Opplevde legen som faglig dyktig og en person som brydde seg. Fikk hurtig time. Alltid betryggende med toveis kommunikasjon underveis.

Effektiv og profesjonell

Klinikk: Vestfold Hudlegesenter Skrevet

Stort pluss for rask time uten ventetid på kontoret. Hyggelig og rolig. Gjorde seg fort ferdig, men fikk ikke inntrykk av at han ikke gjorde undersøkelsen grundig. Følte litt på at han ville ha oss raskest mulig ut av kontoret så fort undersøkelsen var over, men han besvarte alle spm etterpå og forklarte. Med tanke på hvor lang ventetid det er i det offentlige og at timene der er minst like raskt over, vil vi fortsette å benytte oss av dette private tilbudet.

Profesjonell og trygg

Klinikk: Vestfold Hudlegesenter Skrevet

Har bestilt timer på nettet, og ventetiden er toppen et par dager. Legen er vennlig og oppmerksom og jeg fikk raskt behandlingen som trengtes. Behandlingen med pdt ble faktisk en hyggelig opplevelse takket være trivelig betjening.

Trygg og grei

Klinikk: Vestfold Hudlegesenter Skrevet

Hadde en del bekymring i forhold til at jeg bruker en del solarium og da økt fare for utvikling av føflekkreft. Ønsket å sjekke samtlige føflekker.

Han var veldig rolig og fortalte meg hvordan jeg skulle stå og ligge. Gjorde meg mindre ukomfortabel med situasjonen (jeg liker ikke å være i undertøy rundt andre), så han gjorde sitt beste. Han virket litt kald i væremåten, men det går greit. Det er nok mer fordi jeg var nervøs at jeg følte det slik. Kan fint gå til han igjen og veldig fint uten ventetid. Tenker man på hva en legetime koster + hudlege, så er det ikke så mye dyrere.

Hadde satt pris på om det var en kontordame der som tok betaling i stedet for å gjøre det inne på kontoret hans.

Uprofesjonelt og lite informasjon

Klinikk: Vestfold Hudlegesenter Skrevet

Fikk raskt time og det var rent og ryddig, men jeg følte ikke at jeg fikk nok informasjon fra legen – og feilinformasjon. Han virket også lite sympatisk og betryggende. Timen var relativt dyr ut ifra det jeg sitter igjen med – men det er tross alt privat. Hadde vært kjekt med kvittering etter betaling.