Espen Anker

Espen Anker er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Espen Anker

Bekreftelse

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Jeg erklærer herved at jeg har brukt Dr Espen Anker i flere år. Han er forståelsesfull, full av kunnskap, ikke minst oppdaterte på alternative medisiner for psykiatri, ikke bare adhd, add, men adverdsvansker og pasienter med lav terskel for aggresjon. Jeg heier på Dr Espen Anker.

Mvh
[Navn fjernet av moderator]

Min reddende engel

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Det er vanskelig å beskrive hvordan det føltes å endelig møte noen som klarte å se meg slik jeg er. Som voksen kvinne (40), med gode evner og kronisk "flink pike"-syndrom virket alt uproblematisk og helt normalt sett utenifra. Dette er beskrivelsen av mange voksne kvinner med ADHD. Det er nok ikke lett å forstå hva kvinner med ADHD går gjennom, men de som har ADHD vet dette veldig godt. Mye kunnskap på dette området mangler, og den som finnes er forholdsvis ny. Espen Anker er oppdatert på denne kunnskapen, og ikke minst evner han å se "personen bak historien". I mitt tilfelle forstod han fort at mine "gode evner" absolutt ikke har hjulpet meg med å få hjelp til det jeg trengte hjelp til: Å gjennomføre en utdannelse, å være en mor som ikke var konstant utslitt, å forstå hvorfor jeg slet mye med oppgaver som for andre var enkle å gjennomføre, men viktigst av alt; at jeg ikke hadde nådd mitt fulle potensiale til tross for at problemene kunne behandles.

Espen Anker ser deg, tar deg seriøst og vektlegger pasientenes innsikt i egen situasjon. Jeg fikk et inntrykk av at Espen Anker var vant til pasienter som i hovedsak er oppegående, men trenger hjelp med hindringer som står i veien for normal fungering.

Det er viktig å påpeke at han er grundig i sitt arbeide, og ikke baserer seg på rene "antakelser".

Etter mine besøk hos Espen Anker har jeg fått et helt nytt liv. Jeg er snart ferdig med en bachelorgrad, har blitt den moren jeg ønsker å være, har energi nok til å stå i krevende situasjoner og fått mye bedre selvtillit. Ikke minst har det også påvirket de som lever tett på meg. Summen av dette gjør at jeg ser fremover og gleder meg over det jeg ser!

Dette ble en lang og personlig vurdering. Men håper den bidrar til at flere der ute får riktig hjelp, og kan leve ut sitt fulle potensiale.