Espen Anker

Espen Anker er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Espen Anker

Anbefales!!

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Ble tipset av en venn til meg, som selv har vært pasient hos Espen og jeg kan ikke takke min venn eller Espen nok. Espen har på riktig forandret livet mitt og bidratt til en enklere hverdag! Aldri har jeg blitt møtt på en sånn fantastisk måte av en lege/psykiatriker i hele mitt liv. Han lytter - på riktig, han ser deg, og oppleves som en svært trygg og behagelig person. Noe som heller ikke må glemmes, er den kunnskapen og erfaringen han har!

Det eneste jeg kan føle at jeg angrer på i dag, det er at jeg ikke tok kontakt med Espen tidligere.

Anbefales på det sterkeste!

Beste mtp. Adhd voksne..!

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Trygg, dyktig. Respektfull. Kunnskapsrik.Jeg har vært hos 5 forskjellige mellom årene. Espen Anker møtt meg på et vakkert menneskelig nivå.. ikke dømmende, følte meg som et individ med verdi etterpå. Ikke totalt mislykket som jeg har erfart tidligere .. Takk Espen for du så meg. Du forandret livet mitt. Du ble mitt springbrett til en bedre tilværelse . Anbefales .

Kunnskapen som overgår det meste

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Tusen takk til Espen og teamet på klinikk Toppetasjen som tok tiden som de ga meg uten at de så på klokka. Om jeg brukteb1 time eller 4 pr legetime. Jeg vil anbefale dette til alle voksne for å utrede ADHD og at helseforetakene tegner avtale

Veldig fornøyd

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Han har vært min behandler for mine adhd problemer og adhd medisiner de siste 7-8årene, har hjulpet mye!

Dyktig, imøtekommende og trygg.

Klinikk: Psykiater Espen Anker Skrevet

Jeg kan ikke få takket Dr.Espen Anker nok for sin unike evne til å se den enkelte pasient og ikke minst hans enorme kompetanse innen ad/hd. Mine barn, jeg selv og flere i familien og venner har alle vært takknemlig for rask time, endelig «riktig» medisinering og muligheten for å bli sett og hørt uten å bli stigmatisert eller mistrodd slik en dessverre kan oppleve innen både Bup og Dps.
Anbefaler Dr Anker 100% for de som har muligheten til å betale for egenandelen selv/privat praksis. For meg og mine nærmeste har d betydd mer enn noe annet, takk! Hilsen «mamma» 48 år.