Kenneth Chiu

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

Asteta Clinic Telefonnummer22 02 60 6022 02 60 ...
Gullhaugveien 1 0484 Oslo
Kenneth Chiu er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kenneth Chiu

Dyktig lege og bra legekontor.

Klinikk: Asteta Clinic Skrevet

Jeg har hatt skjev nese siden barndommen, og ønsket å rette den opp. Etter å ha lest om Kenneth på Internett booket jeg en konsultasjon. Jeg fikk et godt inntrykk og avtalte tid for operasjon. Operasjonen gikk bra og jeg er fornøyd med resultatet. Han er en hyggelig lege og de andre medarbeiderne er også hyggelige. Jeg følte meg velkommen og i trygge hender. Jeg vil anbefale Kenneth og Asteta clinic.

Kunnskapsrik, svært dyktig, realistisk og empatisk

Klinikk: Asteta Clinic Skrevet

Tusen takk for at du tok utfordringen med korrigering av arrvev og ujevnheter etter en mislykket bukplastikk ved en annen velkjent klinikk i Oslo. Jeg har fått en helt ny hverdag uten konstante smerter nederst i magen. Det føles som om korrigeringen løste opp i traumet som var skapt av opprinnelig utførende kirurg. Magen er flatere, gjør ikke opprør eller kjemper mot at noe er "galt" hele tiden. Jeg er så takknemlig, tusen takk Kenneth.

Trygg og kompetent

Klinikk: Asteta Clinic Skrevet

Jeg opererte nesen min hos Kenneth Mai 2023. Hadde tenkt lenge på dette og planen var å forhøre meg hos flere kirurger for å få en følelse av hva jeg kunne forvente meg. Første konsultasjonen var hos Asteta og jeg følte meg med en gang sikker på at det var hos Kenneth jeg ønsket å ta operasjon. Han var veldig realistisk på endringene som lot seg gjennomføre og ga meg mye informasjon rundt hva som ville bli gjort. Følte meg aldri utrygg under prosessen. Fantastisk hyggelig personale på hele klinikken. Ville anbefalt Kenneth og Asteta på det varmeste.

Imøtekommende og proffesjonelt

Klinikk: Asteta Clinic Skrevet

Kjære alle som vil gå til proffe folk ut til fingerspissene! Mann blir møtt med hjertevarme og en fantatisk klinikk! Stor takk til Kenneth og Stine! Gir mine beste anbefalinger!

Kan ikke bli mer fornøyd

Klinikk: Asteta Clinic Skrevet

Resultater var akkurat som forventet, det er en veldig sensitiv og høy risiko typ behandling. Jeg synes faktisk at der var ham personlig som gjorde hele opplevelsen så bra, veldig snill og genuin fyr, jeg stoler 100% på at han fortelle meg sannheten for å få det beste for meg. Absolutt 100% anbefales.