Jørgen Assar Mortensen

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (2009)

Aspekt Mental Helse Telefonnummer484 42 826484 42 8 ...
Dronningensgate 15, 2. etg. 7011 Trondheim
Jørgen Assar Mortensen er psykiater i Trondheim

Siste vurderinger av Jørgen Assar Mortensen

Super kunnskapsrik, men forferdelig på sosiale ferdigheter.

Klinikk: Aspekt Mental Helse Skrevet

Jørgen er en utrolig kunnskapsrik rik fyr. Han har nok av vitnemål som beviser det, og han vet hva han gjør når det kommer til medisiner.

Men han er en forferdelig terapeut. Han gir lite eller ingen konstruktive råd, og han har null sympati. Har aldri hørt ham si: "Jeg beklager å høre det" han er en veldig kald person.

Jeg føler at jeg er der for å få resepten min, og det er det. Han viser ingen interesse for å spørre meg om hvordan jeg har det. Vil bare få meg inn og ut av døren så raskt som mulig.

Han var også utrolig pengesulten, jeg ba ham sende meg et dokument som det ville ta ca. 2 minutter å sende meg en e-post, og han ba om 500kr. Dette er på toppen av de tusener jeg allerede betaler ham, og han misbruker stadig sin stilling som legen min, da han vet at hvis jeg ikke betaler ham de 500kr for det papiret, kan jeg ikke få det andre steder. Han vet at han er den eneste som kan gi den til meg, og derfor belaster han hva han vil.

Han var kjempe snill for de første timene sammen, men etter at han visste at han hadde låst meg inn, gjorde han det minste og brydde seg ikke i det hele tatt om klientene sine, bare deres hardt opptjente penger.

Hei, og takk for tilbakemelding!
Her må det foreligge en misforståelse. Jeg tar betalt for småjobber mellom timer, som å skrive ut resepter, skrive attester og epikriser. Men å sende dokumenter som allerede foreligger gjør jeg gratis (utenom evt. porto). Jeg beklager at du følte du ikke ble møtt med sympati og konstruktive råd. Det er vanskelig for meg å si noe om hvorfor det ble slik mellom oss. Ellers synes jeg du har en litt vel hard beskrivelse av meg som jeg ikke kjenner meg igjen i. Jeg håper likevel at du fikk noe av den hjelpen du kom for, og jeg ønsker deg lykke til videre :)

Besvart av Jørgen Assar Mortensen

Kompetent, tillitsvekkende, trygg

Klinikk: Aspekt Mental Helse Skrevet

Hos Dr. Mortensen opplever jeg å bli sett, respektert og utfordret på en god måte. Anbefales til alle som er ute etter en kompetent og oppdatert psykiater.

Erfaren og tillitsvekkende

Klinikk: Aspekt Mental Helse Skrevet

Dr Mortensen kan trygt anbefales. Dette er et privat tilbud som koster deretter, men det er verdt pengene.
Det er befriende å møte en behandler som snakker så man forstår, uten floskler og store ord.
Forklarer grundig og stiller relevante spørsmål. Sammen la vi en fornuftig plan for behandling ut fra hans ærlige råd og tips. Følte meg sett, hørt og møtt på en måte som rett og slett var tilfredsstillende og som ga meg håp.