Gunnar Langård

Gunnar Langård er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Langård

Elendig pasientkontakt

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Opplevde ikke å,bli ivaretatt som pasient. Opplevde ikke at han husket at han hadde foreskrevet medisin til meg, og forstod heller ikke smertebildet mitt.
Opplevelsen var så dårlig at jeg ikke ønsker å komme tilbake for oppfølging.

Anbefales!

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Gunnar er både dyktig nevrolog og hyggelig menneske. Takket være han kom jeg både raskt til videre utredning og i gang med riktig medisinsk behandling, meget fornøyd og takknemlig for det.

Rolig, kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Christiania Medisinske Senter Skrevet

Nå har jeg riktignok kun hatt en time hos Langård, men jeg fikk et veldig godt inntrykk.
Han tok seg god tid til oppfølgingsspørsmål, og tok også tak i ting som ikke jeg selv dro frem som «problem» fra henvisning (spurte litt mer rundt konkrete symptomer fra tidligere). Jeg opplevde at han var empatisk, han var aldri avvisende ovenfor symptomer - og han tok tid til å forklare muligheter videre dersom symptomene vedvarte og hva han tenkte om symptomene mtp nevrologiske årsaker (og hva man burde forventet av symptomer dersom det var nevrologiske årsaker, uten å utelukke muligheten for det). Alt i alt en veldig positiv og betryggende opplevelse som pasient.