Marit Tepstad

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Marit Tepstad

Enestående

Klinikk: Ultralydpraksis AS, avd. Bergen Skrevet

Både min mann og jeg har vært til undersøkelse hos Marit Tepstad, og vi er begge to svært fornøyd. Marit var genuint interessert, dyktig, forståelsesfull og grundig, noe som fikk oss til å føle oss svært godt ivaretatt. Hun brukte god tid og henviste videre der hun fant dette nødvendig. Marit er en unik person og faglig dyktig lege og vi anbefaler henne på det varmeste.

Superfornøyd

Klinikk: Ultralydpraksis AS, avd. Bergen Skrevet

Vil bare ta av meg hatten for Marit. Hun er veldig behagelig å snakke med og følger virkelig opp ,, varm og herlig lege. Anbefaler hun på det varmeste .

Fantastisk lege 🤩

Klinikk: Ultralydpraksis AS, avd. Bømlo Skrevet

Jeg har hatt Marit Tepstad som fastlege vikar, en mer fantastisk lege skal en lete lenge etter. Jeg har aldri før hos noen lege følt meg så sett som menneske og pasient. Hun er flink til å lytte og komme med gode råd. Hun ser på pasienten i stedet for å se på skjermen og tastaturet. Jeg har vært så heldig å hatt henne som min lege noen måneder og nå skilles snart våre veier da hun skal videre. Det blir trist men heldige er de nye pasientene som kommer til henne ❤️ Hun er god tvers gjennom og hun er veldig god på å få meg som pasient til å føle meg bedre også. Hun er så medmenneskelig i tillegg til så enormt kunnskapsrik, det er en unik og fantastisk kombo ❤️

Kunnskapsrik og nøye

Klinikk: Ultralydpraksis AS, avd. Bergen Skrevet

Lett å få time, god tilgjengelighet. Jeg fikk opplevelse av å bli tatt seriøst og lyttet til. Marit tok seg god tid til å gjennomføre en grundig og nøye undersøkelse mens hun forklarte underveis. Dette ga meg en opplevelse av å være i trygge hender. Virkelig hyggelig, dyktig og kunnskapsrik.