Mohammad Arshad

Mohammad Arshad er psykiater i Horten

Siste vurderinger av Mohammad Arshad

Stødig og erfaren psykiater

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Dr. Arshad var riktig lege på riktig tid for meg.
På det praktiske planet set eg pris på at han alltid er velorganisert og effektiv.
På det kliniske er han tydeleg kopla på i samtalen og stiller relevante og tankevekkjande spørsmål. Han er svært kunnskapsrik og oppdatert, og han grunngjev avgjerslene han tek både generelt frå forsking og spesielt frå eit heilskapleg bilete av situasjonen min. Han fekk raskt tilliten min.
Etter lengre tids sjukdom, er eg endeleg på rett veg igjen. Eg flytter no til andre sida av landet, men skulle gjerne ha hatt han med på lasset!

Trygg og god psykiater

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Veldig fornøyd med Arshad som min psykolog. God og komme til til han. føler meg alltid lettere til sinns når jeg går der i fra. Reflektert og trygg psykiater.

Erfaren og kunnskapsrik

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Lytter nøye. Stiller konkrete spørsmål som viser veldig god forståelse av faget. Forklarer kort og tydelig om selve sykdommen, om medisiner som kan brukes og hvordan de virker. Anbefales sterkt! Tusen takk for god hjelp!

God hjelp

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Jeg opplever Arshad som en lege med stor kompetanse og som det er lett å kommunisere med.

Jeg har fått god hjelp til å sortere problemene mine og forstå bedre hva jeg kan gjøre noe med og at enkelte ting må jeg godta å ikke kunne gjøre noe med.

Arshad er flink til å komme med relevante eksempler og gi konkrete råd. Jeg har følt meg tatt på alvor og er veldig takknemlig for å ha fått hjelp når jeg trengte det mest.

Tillitsvekkende

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Rolig og tillitsvekkende , fikk gode svar og stadig større selvtillit. Etter lang tids behandling , har jeg nå relativt gode dager. Virket på meg som han var faglig meget dyktig.