Thomas Moe Berg

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Veldig dyktig og trygg

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg i midten av 30-årene, har ammet tre barn. Jeg valgte å operere brystene mine (januar 2020) som har vært en psykisk belastning siden puberteten da jeg hadde avvikende form på brystene. Jeg var klar over at mine bryster ville gjøre det mer krevende å få til et pent resultat, og var derfor innom flere kirurger i Oslo for å være trygg på at resultatet ville bli så bra som mulig. Etter å ha konsultert meg med flere kirurger, var Thomas den legen som ga det beste inntrykket av dem alle. Han var tålmodig, veldig hyggelig, lyttet og tok seg god tid til å forklare meg årsaken til min tilstand, samt at han i tillegg hadde erfaring med å operere tubebryst. Han er virkelig en dyktig og ærlig lege! Jeg satt inn implantater og fikk samtidig utført et brystløft. Jeg ble veldig godt ivaretatt gjennom hele prosessen, og følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen. Servicen hos Cosmo Clinic er virkelig upåklagelig, og selve klinikken er flott, ren og moderne!

Resultatet er bryster med en veldig fin, naturlig form. Jeg er utrolig fornøyd med servicen og kvaliteten på arbeidet til Thomas - jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Jeg kommer garantert til å velge Cosmo Clinic igjen dersom jeg ønsker å utføre flere kosmetiske inngrep i fremtiden og kan virkelig anbefale Thomas på det aller sterkeste!

Fettsuging av indre og ytre lår og innside knær

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Ble operert av Thomas Berg i juli 2020. Gjennomførte en fettsuging av indre og ytre lår og innside knær. Kjempe dyktig og ikke minst ærlig kirurg. Han er veldig interessert i å ha en dialog med pasienten og er ærlig og forventet resultat.

Jeg er kjempe fornøyd med resultatet og hvordan jeg ble ivaretatt av Thomas, de andre på klinikken og selve operasjonsteamet.

Fine lokaler og god atmosfære.

Anbefales på det varmeste.