Ellen Cathrine Pritzier

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2008)

Dermatologene AS Telefonnummer38 62 08 1038 62 08 ...
Kongensgate 25 4610 Kristiansand S
Ellen Cathrine Pritzier er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Cathrine Pritzier

Dyktig, effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Dermatologene AS Skrevet

Man kan få inntrykk av at Ellen er en tornado som ikke får med seg alt fordi hun er så rask i arbeidet sitt.
Vel, jeg har gått til henne i 4 år nå og hver gang det har vært noe, så har Ellen fanget det opp. Ting fastlege ikke har hatt peiling på ser Ellen med en gang.
Hun er ekstremt faglig dyktig, så selv om hun er kjapp betyr ikke det at hun er mindre dyktig.
Jeg har all min tillit til henne.
Hun er tilgjengelig, tar meg inn på time raskt ved behov og følger opp det som skal følges opp.
Hun er ofte litt forsinket til timene men det er greit fordi jeg vet at hun bruker tid med de pasientene som trenger tid.
Litt lite venteareal.

Uprofesjonell

Klinikk: Dermatologene AS Skrevet

Følte meg ikke imøtekommet.

Fikk følelsen av at hun ville ha meg ut av rommet raskest mulig. Møte var kort og virket forhastet, noe som gjorde det vanskelig å komme med oppfølgingsspørsmål. Legen hadde lite øyekontakt og hun brukte mest tid på å skrive på datamaskinen.

Lite informasjon om mulige behandlingstilbud ble gitt, og opplevde ikke at behandlingsforløpet var tilpasset mitt problem. Første møte ble avsluttet uten en konkret plan for veien videre.

Jeg har ut ifra min opplevelse funnet en annen hudlege.

Effektiv, konkret, leverer på det som er viktig

Klinikk: Dermatologene AS Skrevet

Tydelig og relevant informasjon i sms-varsel. Ingen forsinkelser. Meget profesjonell. Konkret på sak, virket meget faglig dyktig, god informasjon om evt videre oppfølging. Meget fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Dermatologene AS Skrevet

Ble overrasket når jeg så alle de negative kommentarene og følte at jeg måtte skrive om min positive opplevelse. Hun er utrolig dyktig og profesjonell, og bruker derfor ikke unødvendig lang tid. Noterer du spørsmålene dine på forhånd, får du helt sikkert gode svar på alt. Hun var virkelig omtenksom og veldig tilgjengelig via e-post og meldinger, og svarte på mine bekymringer underveis, ettersom behandlingsperioden varte i over 6 måneder. Jeg bodde langt unna og fikk alltid tilpasset timer ved begge klinikkene i Flekkefjord og Kristiansand slik at det passet meg. Behandlingen ga veldig gode resultater, og jeg kunne ikke være mer fornøyd.

Opplevelse av at hun hadde lite tid

Klinikk: Dermatologene AS Skrevet

Følte meg desværre lite møtt og følte hun ville ha meg så raskt som mulig ut fra legetimen. Lite øyekontakt, raske spørsmål hun vil ha raskt svar på, og så på føflekken min i rundt 2 sekunder. Lite betryggende. Følte meg ikke godt sjekket etter timen. Betaling inne hos legen, og måtte betale når jeg hadde time. Legetime varte Max 2 min