Børge Davik

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2006)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Børge Davik er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Børge Davik

Lyttende og faglig dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Etter å ha fjernet mesteparten av det ene brystet mitt gjennom det offentlige (pga. cyster), konsulterte jeg Davik for å finne en løsning for å få tilbake symmetrien. Jeg har aldri hatt store bryster og ønsket ikke silikon. Løsningen ble brystforstørrelse/korrigering med eget fett fra lår. Jeg er veldig fornøyd med både prosessen og resultatet, fra A til Å. Davik er både kunnskapsrik og opptatt av gode resultater. Han har stolthet for faget og søker kontinuerlig forbedring. Han lytter til pasientens ønsker og behov, og gir god veiledning og realistiske forventninger med hensyn til resultat.

Fantastisk kirurg!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Davik har operert meg for Lipødem i ben to ganger, og jeg er utrolig fornøyd. Ved første konsultasjon tok han meg i mot som en varm, forståelsesfull og lyttende lege. Resultatene etter operasjon viser at han er nøyaktig og har forståelse for problemet.

Anbefales på det aller aller varmeste. Her får du en svingod kirurg kombinert med en varm og forståelsesfull lege.

Veldig dyktig og forståelsesfull kirurg

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Dr. Børge Davik er en meget dyktig og forståelsesfull kirurg. Han har utført 3 operasjoner på meg - tunge øyenlokk, brystreduksjon med brystløft og sist men ikke minst bukplastikk - Fleur de Lis (omvendt-T snitt) - tatt bort stort hudoverskudd der man strammer opp huden både i horisontal og vertikal retning. Kunne ikke fått en bedre lege som er så forståelsesfull og flink. Jeg har rett og slett fått ett nytt liv etter mine operasjoner hos Børge. Anbefales virkelig som kirurg

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Anbefales! Utrolig dyktig og profesjonell. Følte jeg var i trygge hender, og resultatet overgikk mine forventninger. Veldig fornøyd!

Ekstremt dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Etter bare en konsultasjon visste jeg at Børge var legen jeg ønsket å operere hos. Han viste høy kompetanse og forståelse for det jeg ønsket - det er jeg idag evig takknemlig for. Tusen takk for en god opplevelse og et kjempe godt resultat!