Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2009)

Aleris Lillesand Telefonnummer38 04 99 2038 04 99 ...
Senterveien 32 4790 Lillesand
Aleris Nesttun Bergen Telefonnummer55 59 99 9955 59 99 ...
Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun
Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes er plastikkirurg i Lillesand og Bergen

Siste vurderinger av Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Svært trygg og dyktig!

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Jeg var til konsultasjon hos Tine i forbindelse med et eventuelt brystløft & brystimplantat. Hun forsto straks hva jeg hadde lyst til å oppnå, og forklarte grundig hva som kunne gjøres dersom jeg ville dette. Det var hennes fine måte å forklare på, samt hennes behagelige og empatiske væremåte som gjorde at jeg bestemte meg raskt for akkurat dette.

Både før, under og etter operasjonen har Tine vært fantastisk trygg og dyktig. Hun har vært tilgjengelig dersom det skulle være noe, selv utenom vanlige arbeidstider. Noe som igjen var svært betryggende.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste dersom noen skulle ønske lignende inngrep. Dersom jeg skal gjøre noe som helst innen plastikk-kirurgi vil det være Tine jeg oppsøker hver gang!

Empatisk og faglig dyktig!

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos flere i forkant av brystforstørrelse med implantater, og det var ingen tvil om at Tine kom seirende ut av det valget!
Hun er faglig dyktig, utrolig imøtekommende og empatisk! Hun er også veldig opptatt av at resultatet skal bli så nært pasientens ønsker som mulig, og tok seg god tid til å vise met alle alternativer. Etter operasjon fikk jeg tlf nr hennes, og beskjed om å ta kontakt med en gang om det skulle være noe, eller om jeg hadde spørsmål.
Jeg er alt i alt veldig positivt overrasket, har følt meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, og anbefaler henne virkelig dersom man vurderer lignende inngrep!

Trygg og profesjonell

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Jeg tok stor bukplastikk i mars 2024 på Aleris Nesttun.
Jeg ble operert av plastikkirurg Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes og er superfornøyd med resultatet. Fikk veldig god oppfølging både i forkant av operasjonen og i tiden etterpå. Tine og teamet rundt henne på Aleris Nesttun, har gitt meg som pasient, en svært god opplevelse.
Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes anbefales varmt som en svært dyktig plastikkirurg.

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Jeg tok plastikk kirurgi for første gang, dette gjor jeg på Nesttun Aleris.
Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes var Kirugen min og fulgte meg opp
Både før og etter operasjon. Kunne ikke vært mer fornøyd med hvem jeg gikk til. Fantastisk dame man kan føle seg virkelig trygg med, snakke om alt, blir lyttet til og bli forstått med omsorg. Hun gjor en fantastisk jobb og jeg har fått masse skryt av både folk som ikke har hatt operasjon og folk som har tatt men sier de heller skulle ønske de gikk til hun.Følte meg trygg gjennom operasjonen og i ettertid, kunne også ringe henne når som helst på døgnet etter operasjonen om
Jeg lurte på noe. Anbefales virkelig på det sterkeste. Jeg er veldig fornøyd med min opplevelse hos Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes.

Trygg og profesjonell

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Trolig verdens blideste og hyggeligste kirurg. Følte meg så ivaretatt og hørt under konsultasjoner og på operasjonsdag for brystforstørrelse. Profesjonell og dyktig kirurg som under operasjon gjør vurderinger for best og mest naturlig resultat (som var mitt ønske). Fra å nesten ikke ha bryst har jeg no superfine naturlige bryst. Anbefales på det varmeste om man vurderer brystforstørrelse.