Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2009)

Aleris Nesttun Bergen Telefonnummer55 59 99 9955 59 99 ...
Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun
Aleris Lillesand Telefonnummer38 04 99 2038 04 99 ...
Senterveien 32 4790 Lillesand
Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes er plastikkirurg i Lillesand og Bergen

Siste vurderinger av Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Dyktig og imøtekommen

Klinikk: Aleris Lillesand Skrevet

Jeg har gjorde en brystreduksjon høsten 2023. Noe jeg burde ha gjort for lengesiden. Jeg har blitt veldig godt ivaretatt fra konsultasjon til oppfølging. Jeg har følt meg trygg hele tiden og spesielt under selve inngrepet, med ett meget nøye og profesjonelt team rundt meg. Jeg er spesielt fornøyd med Tine's utforming av brystene etter operasjonen og anbefaler henne på det sterkeste.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Har gjennomført fettsuging av hake grunnet en liten dobbelthake som jeg alltid har opplevd som sjenerende. Er selv slank, men dobbelthaken har alltid vært der.
Jeg opplevde Tine som trygg, dyktig og imøtekommende. Resultatet har blitt svært bra og dobbelthaken har blitt borte. Lite og effektivt inngrep.
Jeg kan trygt anbefale Tine til andre.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Sommer - 23 fikk jeg ut utført bukplastikk avTine.
Jeg ble gjennom hele forløpet veldig godt ivaretatt.
Før operasjonen fikk jeg god informasjon om tiden etter og om hva som kunne forventes i forhold til resultat. Også mine tanker om i det hele tatt å ta en slik operasjon ble tatt på alvor, og samtalt om.
Etter operasjonen fikk jeg meget god oppfølging, både av Tine og øvrig personell. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Og veldig fornøyd med at jeg skal til kontroll 1 år etter operasjon for å se om det skal gjøres ytterligere korrigeringer.
Tusen takk Tine (fra en meget fornøyd dame)

Trygg og dyktig

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Tok kontakt med Tine for brystforstørrelse, og super fornøyd jeg valgte henne. Svært imøtekommende, hyggelig og hennes væremåte ga en god trygghet. Opplevde hun forstod hva jeg var ute etter. Mine behov og hva jeg ønsket, virkelig ble tatt imot.Tok seg god tid med å velge størrelse og forklarte godt med komplikasjon, tiden etter operasjon osv. Hun kan absolutt det hun snakker om. Både tiden før og etter operasjon har vært over all forventning. Resultatet ble akkurat slik jeg ønsket, og kunne ikke vært mer fornøyd. En sterk anbefaling!

Trygg, fornøyd og godt ivaretatt

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Tok brystforstørrelse i juni og har følt meg veldig godt ivaretatt fra første møte med Tine. Hun så mine ønsker og behov med en gang og jeg fikk virkelig det resultatet jeg ønsket. Jeg hadde noen spørsmål i etterkant av operasjonen og sendte da melding til Tine, hun svarte kjapt og har gjort at jeg har følt meg trygg under hele prosessen.
Jeg anbefaler sterkt Tine!