Frederik Kontny

1 vurdering

Siste vurderinger av Frederik Kontny

Profesjonell og effektiv

Klinikk: Drammen Hjertesenter AS Skrevet

Jeg ser at noen beskriver legen som arrogant og uhøflig. Det er ikke min vurdering. Jeg opplever han som nøytral, systematisk og profesjonell gjennom hele undersøkelsen, som han gjennomførte på en effektiv og upersonlig måte. Til slutt gikk han gjennom alt med meg, hva som var bra og hva som trengte tiltak for forbedring. Jeg oppnådde mitt mål for undersøkelsen: Et resultat bygget på en vurdering av en kunnskapsrik og dyktig fagperson! Jeg undres på hvilke forventninger enkelte har når de oppsøker en travel lege, for meg var det viktig å få vite at alt var sjekket og få en klar og tydelig konklusjon. Som jeg fikk presentert på en høflig og hyggelig måte til slutt!

Profesjonell og grundig

Klinikk: Drammen Hjertesenter AS Skrevet

Første inntrykk: Han var ikke særlig hyggelig… Ikke rom for noe «koseprat» og utenomsnakk her. Men etterhvert: jeg opplevde ham svært grundig. Følte at han tok problemene på alvor, ga meg gode råd og henviste meg videre til A-hus. Den avsluttende samtalen opplevdes god. Jeg ble sett og lyttet til. På A-hus kunne de konstatere at hans diagnose og funn var riktige. Det gjorde at et infarkt ble unngått!

Arrogant og uhøflig

Klinikk: Drammen Hjertesenter AS Skrevet

Den mest arrogante og uhøflige legen jeg har vært i kontakt med. Sikkert dyktig, men mangler fullstendig kommunikasjonsevner og pasientforståelse. Gav meg inntrykk av at jeg hadde kjempestore helseutfordringer, noe som heldigvis er blitt avkreftet ved besøk hos en annen hjertespesialist.

Svært arrogant

Klinikk: Drammen Hjertesenter AS Skrevet

Svært arrogant og opplevde han som en merkelig mann. Svært lite tillit til denne legen. Spørsmål ble besvart med korte og lite oppklarende svar.Styr unna!

Arrogant og mangel på kommunikasjonsevne

Klinikk: Drammen Hjertesenter AS Skrevet

En lege som er mer opptatt av å gjennomføre prosedyrer i forbindelse med undersøkelse, enn å se meg som pasient. Når undersøkelsen var ferdig, var han opptatt å gjennomgå resultatene etter skjema. Han var i liten grad åpen for spørsmål. Om jeg fikk mulighet for å stille et spørsmål, var svaret: "Ja selvfølgelig... " Opplevet legen som arrogant og lite interessert i meg. Muligens faglig sterk, men lite tillitsvekkende.