Magnus Qvarfort

Indremedisiner og lungespesialist

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1999)

Oslo Lungelege Telefonnummer21 04 04 0021 04 04 ...
Trondheimsveien 135, 4 et. 0570 Oslo

Siste vurderinger av Magnus Qvarfort

Tremendously Grateful

Klinikk: Oslo Lungelege Skrevet

I am tremendously grateful for Dr. Qvarfort in helping me find a solution for my breathing issues and health concerns. I truly appreciate his professionalism, knowledge and a sense of urgency in taking what I had to share seriously. Because of Dr. Qvarfort thorough and quick response, I am now able to breathe with much more ease and my severe coughing has improved dramatically. I am also able to have an easier time participating in daily life routines as well as getting back to normalcy. For the first time in many years I am now able to be involved in curricular activity such as joining a gym or long walks. Many MAHALO and Aloha to Dr. Qvarfort for helping me breathe better, sleep better and live better.

[Navn fjernet av moderator]

Den beste

Klinikk: Oslo Lungelege Skrevet

Tusen takk for hjelpen til byens beste lungelege. Jeg har fått meget god behandling. Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Utrolig dyktig

Klinikk: Oslo Lungelege Skrevet

Flink, forståelses full og tar seg god tid. Tar tester, forklarer så man forstår godt hva han mener med rundt ting og evt medisiner mm. Følte meg trygg! Tusen takk.

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Oslo Lungelege Skrevet

Faglig dyktig og løsningsorientert lege.
Etter mange år med lungeplager ble jeg raskt diagnostisert og fikk effektiv behandling.
Anbefales på det varmeste!

Energifull og trygg

Klinikk: Oslo Lungelege Skrevet

Min mor Leyla var hos deg og var utrolig fornøyd. Hun følte seg respektert og forstått. Hun mente at du var utrolig energifull og at du «reddet» henne fra å bruke unødvendige medisiner. Hun ville at jeg skulle skrive en kort liten melding til deg for den fantastiske jobben du gjorde. Tusen takk:)