Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen

Ståle Buhagen

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Overlege dr. Ståle Buhagen er spesialist i plastikkirurgi og generell kirurgi. Han har jobbet med kirurgi siden 2004, både offentlig og privat. Utover plastikkirurgi har dr. Buhagen jobbet med hjertekirurgi, transplantasjonskirurgi og gastrokirurgi ved Rikshospitalet.

Dr. Buhagen har bred erfaring innen plastikkirurgi og har spesialisert seg innen brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft og brystreduksjoner, herunder gynecomasti (brystutvikling hos menn). Han har også spesialkompetanse på kroppsformende kirurgi som bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler (rektusdiastase), armplastikk, lårplastikk, hofte- seteplastikk, fettsuging, fettransplantasjon til bryst, sete og ansikt, øyelokksoperasjoner og panneløft.

Bestill time til en uforpliktende konsultasjon.

Les mer om dr. Buhagen her.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Ståle Buhagen

Veldig bra service

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Alt var topp. God service. Veldig hyggelig gjengen. Du blir følge etter operasjonen og let kommer i kontakt på telefon hvis man lurte på noe.

Trygg, hyggelig og kompetent

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg utførte nylig brystforstørrelse hos Ståle og er veldig fornøyd med både prosessen og resultatet. Han var tilgjengelig, svarte godt og utfyllende på alle spørsmål og tydelig kompetent på sitt område. Opplevelsen har vært utelukkende positiv. Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Fikk nylig utført brystløft med protese hos Dr. Buhagen, og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Veldig god veiledning og informasjon fra start til slutt. Har følt meg trygg og ivaretatt hele veien. Kan virkelig anbefale Dr. Buhagen.

Profesjonelle

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg tok kontakt med Klinikk A for fjerning av brystimplantat. Jeg har bare positive erfaringer fra første konsultasjon, gjennomføring av selve inngrepet og etterkontroll. Jeg har fått god informasjon hele veien og har følt meg trygg. Jeg er veldig fornøyd med resultatet

God og trygg medisinsk behandling i flotte lokaler

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Har flere ganger mottatt behandling med Botox og et svært fornøyd med informasjonen jeg mottok av Ståle og resultatet har blitt akkurat som jeg ønsket meg. Skal jeg gjøre andre inngrep ville mitt førstevalg være å henvende meg til Ståle for råd og behandling.