Mirza Jusufovic

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (2008)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Mirza Jusufovic er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Mirza Jusufovic

Min reddende engel

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Etter å ha slitt med dundrende hodepine i lange perioder av gangen uten å få noe som har hjulpet mot det, er det helt fantastisk å komme til en lege som forstår og kan stille en diagnose. Faglig dyktig, grundig og en som tar deg på alvor.
Fikk en injeksjon som gjorde at hodepinen ble meget bedre og at livskvaliteten kom tilbake.

Anbefales

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Har vært privilegert med god helse i alle de år, så oppsto en rekke både nevrologiske symptomer og andre over natta og vedvarte. Det å få komme til en spesialist som ikke bare er meget dyktig i sitt fag, men som også ser deg som menneske, betyr mye. Tett oppfølging og en målsetting om å finne årsak til symptomer for å gi riktig behandling. Når en helsesituasjon oppstår slik ut av det blå og det er like konkret som diffust, er det til veldig god hjelp å føle seg trodd og sett. Anbefales!

Min reddende engel

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg har hatt flere nevrologiske symptomer som gjorde meg redd og som ingen kunne gi en forklaring på. Jeg har måttet kjempe for å bli trodd. Føler at nevrologen Mirza tok veldig godt imot meg.

Han tok flere prøver og oppdaget hva som feilet meg. Anbefaler denne legen om du har symptomer andre ikke finner ut av.

Meget dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg er takknemlig for all behandling som jeg fikk fra Mirza. Jeg hadde mye smerter tidligere. Min hodepine er blitt mye bedre med behandling. God service. Jeg anbefaler andre som plages av migrene.

meget empatisk

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Legen var flink til å lytte og tok meg seriøst. Han
forklartepå en god måte og fulgte meg nøye
opp. Han kan anbefales meget prøfesjonelt inntryk.