Irene Lao

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2011)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Irene Lao er øre-nese-hals-lege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Irene Lao

Empatisk, kunnskapsrik ,formidlet kunnskap på en lett forståelig.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Et godt møte med norsk helsevesen.
Jeg følte meg ivaretatt fra første stund, hun formidlet kunnskap , trygghet og tilstedeværelse på en profesjonell måte. Var og informativ og lett å forstå Jeg fikk hjelp for problemet mitt, og hun gjorde det ytterste for å gi ekstra service når det gjaldt medikamentet jeg skulle bruke. Ga seg ikke før jeg fikk refusjon fra Helfo ( blå resept )
Du er en ener Irene, alle er vi heldige som får benytte oss av din kompetanse. I tillegg var du både blid høflig og ydmyk, mange leger burde lære av deg. Slike leger blir iallfall vi pasienter glade i :)
You made my day!

Flink til å fjerne ørevoks, kanskje

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Trenger du en lege som er tilsynelatende flink når det gjelder overflatiske ting, som ørevoks for eksempel, er hun sikkert ålreit å bruke. Sliter du med noe mer komplisert, regn ikke med at du får den oppfølgingen en lege som virkelig kan sitt fag burde kunne gi deg.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hadde svært god opplevelse med denne legetimen. Hadde helt tette ører og hun kunne gi gode råd og informere meg godt under prosedyren for å fjerne det. Reduserte også prisen da det tok så kort tid! Behagelig opplevelse.