Nisha Mistry
Kvinne, 50 år
Spesialisering
- Hjertesykdommer
- Indremedisin
Jeg følte meg veldig godt ivaretatt fra første stund. Legen var varm, hyggelig og profesjonell, og skapte en trygg atmosfære. Hun tok seg god tid til å lytte til meg og forklare hva som skulle skje. Under undersøkelsen forklarte hun nøye hvert steg og brukte tegninger for å gjøre informasjonen lettere å forstå. Jeg opplevde at hun var virkelig tilstede og oppmerksom hele tiden. Hun sørget for at jeg følte meg trygg og informert gjennom hele konsultasjonen. Jeg følte meg sett, hørt og respektert, og sitter igjen med et svært positivt inntrykk av både legen og behandlingen, noe jeg verdsatter.
Jeg hadde en veldig god opplevelse hos kardiologen, Nisha Mistry. Nisha var svært profesjonell og viste stor sympati. Jeg ble tatt imot på en trygg og varm måte. Legen forklarte problemet mitt grundig, blant annet ved hjelp av tegninger, noe som gjorde det lett å forstå.
Jeg var litt nervøs før timen, men hun skapte en rolig og behagelig atmosfære som gjorde meg trygg. I tillegg fikk jeg gode og konkrete råd om både kosthold og trening.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd og kan varmt anbefale henne.
Bare godt å si om henne. Faglig svært dyktig. Oppmerksom og hyggelig. Tar seg god tid. Konklusjon og oppfølgingsforslag er profesjonelt og tillitsvekkende
Jeg har fått hjelp og trygghet fra Nisha som har gjort meg i stand til å gjøre helt nødvendige livsstilsendringer. Hun er innsiktsfull, klok og inspirerende, og helt tilstede. Vil anbefale henne på det sterkeste, hun har gitt meg en ny start!
Jeg er veldig fornøyd både med tjeneste jeg fikk, og måter legen behandlet meg.
Veldig flink og erfaren lege og samtidig, undersøkelse som gikk helt uten stress.
Aldri tenkt at legebesøk kunne være så behagelig!
Vis flere...