Nam Phuong Thi Tran

Klinikk

Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran

Ola Hegerbergs Gate 8 1476 Rasta

Siste vurderinger av Nam Phuong Thi Tran

Meget dyktig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Dette er en Tannlege som absolutt anbefaler. Dette er en Tannlege med en grunnleggende holdning om at en behandler sine pasienter som kunder.
Hun gjør kun det som er nødvendig for å løse et problem uten å pådra sine pasienter unødvendige kostnader.

Dyktig, behagelig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Kan virkelig anbefale Phoung på det varmeste. Har hatt en 5-6 besøk hos henne nå, og har ingenting å utsette. Jeg er selv kronisk syk og er avhengig av litt tålmodighet og føler at dette blir tatt godt hesyn til. Hun kan ofte få klemt meg inn på slutten av dagen om jeg har en oppegående dag. Det kaller jeg service. Hun kan sitt fag, har vært innom alt fra normal tannråte, til rotfylling og trekking av tann. Alt smertefritt og ingen problemer i etterkant. Hun er også rolig av natur, noe som hjelper på om man lider av tannlegeskrekk. Hun snakker flytende norsk med en aksent. Jeg har funnet min tannlege og kommer tilbake.

Vedlig dårlig og uprofesjonell opptreden

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Vi ringte inn å bestilte time og fikk time 15:45 altså nesten på slutten av dagen. Jeg forklarte alt som måtte gjøres med tannen og fikk bare "jaja jaja" tilbake som svar. Vi pakket sammen og dro dit sammen med barn og var veldig stresset pga trafikken og spedbarnet. Når vi kom frem så så hun raskt på tannen og sa at "dette kan ikke jeg fikse" ?? Meget dårlig utrolig dårlig norskkunnskaper som kan være grunnen til at hun ikke forstod hva jeg trengte på telefon. Og en tannlege burde være mye profesjonell en dette. Denne tannlegen anbefales ikke! Det jeg følte var at hun ikke gadd å fikse tannen siden arbeidsdagen var snart over og det ikke var en enkel jobb.

Dyktig og grundig tannlege

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Tannlegen gjorde en god og grundig jobb. I tillegg til å være hyggelig og serviceinstillt får man god valuta for pengene.

Jeg har ingenting å utsette på tannlegen og kan absolutt anbefale henne til andre!

Omsorgsfull, effektiv og profesjonell

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Meget serviceinnstilt og hyggelig tannlege. Opptrer beroligende både i ord og handling. Jeg følte meg trygg og trekkingen av min visdomstann gikk smertefritt og raskt. Anbefales på det varmeste!