Nam Phuong Thi Tran

Autorisasjon (2004)

Triaden Tannklinikk Telefonnummer67 90 82 1267 90 82 ...
Ola Hegerbergs Gate 8 1476 Rasta
Nam Phuong Thi Tran er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Nam Phuong Thi Tran

Super tannlege

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt Phuong som tannlege i over 10 år. Phuong har et godt humør. Hun er flink og nøye. Lager ikke unødig dyr tannbehandling for deg hvis hun kan unngå det. F.eks. legger hun en fylling under en krone i stedet for å bestille helt ny krone hvis det er oppstått et hull under en krone. Jeg har litt tannlege-skrekk etter skoletannlege på 80-tallet. Phuong stopper å borre hvis du sier at du føler smerte under behandling, og fyller på med ekstra bedøvelse. Føler meg trygg hos henne. Kan anbefales.

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Har slitt med tannlegeskrekk veldig lenge...omsider turte jeg å ta til fornuft...ikke bare har tennene mine blitt fine.tannlegeskrekken er så og si borte..anbefaler Phoung tran på det sterkeste👍👍👍👍terning kast 6😁

Flott tannlege om du har tannlegeskrekk

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Tannlegeskrekk som jeg Har, så gikk dette overraskende bra. Hadde sikkelig puls når jeg gikk inn døra der, men ble møtt av ei rolig og imøtekommende dame. Utrolig dyktig i jobben sin. Jeg satt i tannlegestolen med musikk på ørene under hele besøket. Hjalp mye at jeg slapp å høre at hun borret 🙈

Fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Omsorgsfull, rolig, lyttende og veldig flink tannlege. Anbefales på det sterkeste. Tar deg i mot på kort varsel. Har du tannlegeskrekk er dette damen man bør gå til.
Ikke er prisene så aller verst heller.

Et godt og trygt valg

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Dyktig, hyggelig og "lett på hånden"
Lett å få time, som tilpasses pasienten.
Forholdsvis rimelig, gjør ikke behandlingen dyrere enn nødvendig.
Anbefales på det varmeste 👍