Nam Phuong Thi Tran

Nam Phuong Thi Tran er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Nam Phuong Thi Tran

Anbefales

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Min kone og jeg har brukt denne tannlegen i en årrekke og er veldig fornøyd med henne. Senest i dag fikk jeg en hastetime og arbeidet ble utført, som alltid, på en profesjonell og god måte. Prisen er det heller ikke noe å utsette på. Anbefales!

fantastisk

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

En som meg som har tannlege skrekk å ikke vært hos tannlegen på 15år . var det faktisk fint å gå til tran.
Hun var beroligende å tar godt vare på sin pasient.
Hun er hyggelig å i møtekommende. Samt at hun er veldig flink til å spørre om alt er bra . jeg er nå stolt av å ha en flink tannlege som jeg nå kan gå til 1gang i året. Eller når jeg trenger det.
Jeg behøver ikke å notere at det var en solskinnsdag å fuglene sang da jeg skulle til tannlegen for å legge press på hvor hyggelig og fint det var å gå ditt.
Kan trygt anbefalle flere med tannlege skrekk å gå til henne .

Anbefales IKKE !

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Var der på akutt time etter at to midlertidig tenner datt ut. Fikk de satt på plass etter mye om og men, siden dette ikke er min faste tannlege. Ikke kundevennlig eller noe service her nei. Kjempe dyrt og tennene satt i 30 min så falt de ut igjen.
Hun hadde ikke gitt noe garanti på at de skulle sitte sa hun så ingen penger tilbake. Så ikke så koselig jul det året.
Over ett år senere får jeg beskjed om tannlege avtale som ikke er bestilt, men må betales.
Så finn en annen tannlege. Det lønner seg.

En tannlege som er grundig og tar seg god tid

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Jeg har vært innom Phoung 5 ganger siste måneden og kan trygt anbefale henne til andre som vurderer å bytte tannlege. Hun tar seg god tid er grundig og passer alltid på at alt går bra med deg. Kommer til å beholde henne som fast tannlege fremover. Er veldig godt fornøyd med tannbehandlingen jeg har fått der.

Meget dyktig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Dette er en Tannlege som absolutt anbefaler. Dette er en Tannlege med en grunnleggende holdning om at en behandler sine pasienter som kunder.
Hun gjør kun det som er nødvendig for å løse et problem uten å pådra sine pasienter unødvendige kostnader.

Dyktig, behagelig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Kan virkelig anbefale Phoung på det varmeste. Har hatt en 5-6 besøk hos henne nå, og har ingenting å utsette. Jeg er selv kronisk syk og er avhengig av litt tålmodighet og føler at dette blir tatt godt hesyn til. Hun kan ofte få klemt meg inn på slutten av dagen om jeg har en oppegående dag. Det kaller jeg service. Hun kan sitt fag, har vært innom alt fra normal tannråte, til rotfylling og trekking av tann. Alt smertefritt og ingen problemer i etterkant. Hun er også rolig av natur, noe som hjelper på om man lider av tannlegeskrekk. Hun snakker flytende norsk med en aksent. Jeg har funnet min tannlege og kommer tilbake.

Vedlig dårlig og uprofesjonell opptreden

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Vi ringte inn å bestilte time og fikk time 15:45 altså nesten på slutten av dagen. Jeg forklarte alt som måtte gjøres med tannen og fikk bare "jaja jaja" tilbake som svar. Vi pakket sammen og dro dit sammen med barn og var veldig stresset pga trafikken og spedbarnet. Når vi kom frem så så hun raskt på tannen og sa at "dette kan ikke jeg fikse" ?? Meget dårlig utrolig dårlig norskkunnskaper som kan være grunnen til at hun ikke forstod hva jeg trengte på telefon. Og en tannlege burde være mye profesjonell en dette. Denne tannlegen anbefales ikke! Det jeg følte var at hun ikke gadd å fikse tannen siden arbeidsdagen var snart over og det ikke var en enkel jobb.

Dyktig og grundig tannlege

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Tannlegen gjorde en god og grundig jobb. I tillegg til å være hyggelig og serviceinstillt får man god valuta for pengene.

Jeg har ingenting å utsette på tannlegen og kan absolutt anbefale henne til andre!

Omsorgsfull, effektiv og profesjonell

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Meget serviceinnstilt og hyggelig tannlege. Opptrer beroligende både i ord og handling. Jeg følte meg trygg og trekkingen av min visdomstann gikk smertefritt og raskt. Anbefales på det varmeste!

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste. Hun er svært dyktig og profesjonell. God service og man blir godt tatt i mot når man kommer. Alt i alt svært fornøyd med denne tannlegen.

Utrolig flink og grundig tannlege

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Jobber selv som overlege og er opptatt av pasient-behandler forholdet. Utrolig behagelig tannlege. Bruker god tid på deg som pasient og gjør en god og grundig jobb. Jeg blir fast pasient hos deg

den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

anbefalet til alle! jeg har tannlegeskrekk og jeg ble rolig og føltet meg trygg hos min tannlege

Dårlig serviceinnstilling

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Kjempedårlig serviceinnstilling. Tok kontakt med tannlegevakta da jeg hadde behov for akutt tannlegehjelp i forbindelse med betennelse i tannbeinet. Ble forespurt om jeg var fast pasient hos tannlegen, da jeg svarte at det var jeg ikke, men at jeg tok kontakt fordi de hadde tannlegevakt i helgene. Da avviste hun meg og sa at hun kun hadde vakt for sine egne pasienter! Deretter la hun på røret. Trodde faktisk en tannlegevakt var for alle de som hadde behov og ikke bare for faste pasienter.

Ikke fornøyd

Klinikk: Triaden Tannklinikk/ Tannlegevakt Phoung Tran Skrevet

Valgte å bytte tilbake til min gamle tannlege etter besøk her. Følte meg ikke godt ivaretatt.