Nam Phuong Thi Tran

Autorisasjon (2004)

Triaden Tannklinikk Telefonnummer67 90 82 1267 90 82 ...
Ola Hegerbergs Gate 8 1476 Rasta
Nam Phuong Thi Tran er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Nam Phuong Thi Tran

fantastisk

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

En som meg som har tannlege skrekk å ikke vært hos tannlegen på 15år . var det faktisk fint å gå til tran.
Hun var beroligende å tar godt vare på sin pasient.
Hun er hyggelig å i møtekommende. Samt at hun er veldig flink til å spørre om alt er bra . jeg er nå stolt av å ha en flink tannlege som jeg nå kan gå til 1gang i året. Eller når jeg trenger det.
Jeg behøver ikke å notere at det var en solskinnsdag å fuglene sang da jeg skulle til tannlegen for å legge press på hvor hyggelig og fint det var å gå ditt.
Kan trygt anbefalle flere med tannlege skrekk å gå til henne .

Anbefales IKKE !

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Var der på akutt time etter at to midlertidig tenner datt ut. Fikk de satt på plass etter mye om og men, siden dette ikke er min faste tannlege. Ikke kundevennlig eller noe service her nei. Kjempe dyrt og tennene satt i 30 min så falt de ut igjen.
Hun hadde ikke gitt noe garanti på at de skulle sitte sa hun så ingen penger tilbake. Så ikke så koselig jul det året.
Over ett år senere får jeg beskjed om tannlege avtale som ikke er bestilt, men må betales.
Så finn en annen tannlege. Det lønner seg.

En tannlege som er grundig og tar seg god tid

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært innom Phoung 5 ganger siste måneden og kan trygt anbefale henne til andre som vurderer å bytte tannlege. Hun tar seg god tid er grundig og passer alltid på at alt går bra med deg. Kommer til å beholde henne som fast tannlege fremover. Er veldig godt fornøyd med tannbehandlingen jeg har fått der.

Meget dyktig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Dette er en Tannlege som absolutt anbefaler. Dette er en Tannlege med en grunnleggende holdning om at en behandler sine pasienter som kunder.
Hun gjør kun det som er nødvendig for å løse et problem uten å pådra sine pasienter unødvendige kostnader.

Dyktig, behagelig og serviceinnstilt.

Klinikk: Triaden Tannklinikk Skrevet

Kan virkelig anbefale Phoung på det varmeste. Har hatt en 5-6 besøk hos henne nå, og har ingenting å utsette. Jeg er selv kronisk syk og er avhengig av litt tålmodighet og føler at dette blir tatt godt hesyn til. Hun kan ofte få klemt meg inn på slutten av dagen om jeg har en oppegående dag. Det kaller jeg service. Hun kan sitt fag, har vært innom alt fra normal tannråte, til rotfylling og trekking av tann. Alt smertefritt og ingen problemer i etterkant. Hun er også rolig av natur, noe som hjelper på om man lider av tannlegeskrekk. Hun snakker flytende norsk med en aksent. Jeg har funnet min tannlege og kommer tilbake.