Eirik Torjuul Halvorsen

Vågsallmenningen 7 5014 Bergen

Siste vurderinger av Eirik Torjuul Halvorsen

Verdens beste

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Har gått til Eirik i ca 10 år nå, og har blitt kvitt tannlegeskrekken jeg slet veldig med.
Hele familien og mange andre kjentfolk har byttet over hit etter mine anbefalinger, og alle er storfornøyd

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Jeg har etter mange år tatt tak i mine kryssbitt og feilstilling av kjeve-problemer og fikk anbefalt Eirik av min tannpleier som ikke jobber i Bergen.
Fra første dag veldig profesjonelt og dyktig arbeid. Blitt henvist videre og fått 100 % støtte fra Nav. Noe helt annet enn min forrige kjeveortoped som ikke var dyktig.
Eirik kan anbefales på det sterkeste. Utenom å være profesjonell så er han også svært hyggelig og smilende. Tommel opp!
Kommer raskt gjennom på telefon og det er lett å bytte/endre timer.

Veldig hyggelig og dyktig tannlege.

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Eirik Torjul Halvorsen er en ung og meget dyktig tannlege. Han har en varm personlighet og oppleves som nær og forståelsesfull. Kan bare gi ham min beste anbefaling. Hvordan han ligger an rent prismessig kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har noe sammenligningsgrunnlag. Men,tror ikke prisene er av de mest ublue slaget.

meget dyktig

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Meget dyktig tannlege på alle måter. Alltid vennlig og lyttende. Gjør et meget godt og flott arbeid. Stoler 100 % påham.

Fenomenal

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Sjelden vare å finne en så gjennomgående kvalifisert og medmenneskelig tannlege. Topp!