Eirik Torjuul Halvorsen

Autorisasjon (2004)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Sentrum Dental ANS Prisliste

Sentrum Dental ANS Telefonnummer55 60 66 7755 60 66 ...
Vågsallmenningen 7 5014 Bergen
Eirik Torjuul Halvorsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Eirik Torjuul Halvorsen

Tannregulering- ikke imponert

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Har holdt på med tannregulering her i litt over ett år. Er ikke spesielt imponert over oppfølging og gjennomføring. Det var blant annet vanskelig å få time til kontroll til rett tid og arrogant personale.
Prisen var grei og refusjons ordning bra.

Grei, men ting tar tid

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Tannbehandlingen er grei, men kontorpersonalet kan være uhøflige og lite hjelpsomme. Det kan ta lang tid fra behandling er påbegynt til den er ferdig.

Veldig flink og dyktig!

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Hos Eirik Torjuul Halvorsen fikk jeg meg vanlig tannregulering. Jeg har aldri vært så godt tatt imot før av en tannlege. Det er ca 2 år siden jeg sist var hos han, og det at jeg fremdeles husker hvor godt jeg likte meg, sier en del om hvor utrolig flink han her er! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og bra tannlege, verre med kontoret

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Eirik T. Halvorsen er veldig flink og tar seg god tid. Behagelig å forholde seg til. Flink tannlege!

Damene (spesielt en litt eldre) i resepsjonen er til tider uhøflige, skarpe og ganske belærende/nedlatende og ikke fullt så behagelige å forholde seg til, noe som gjør at helhetsinntrykket går litt ned.

Verdens beste

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Har gått til Eirik i ca 10 år nå, og har blitt kvitt tannlegeskrekken jeg slet veldig med.
Hele familien og mange andre kjentfolk har byttet over hit etter mine anbefalinger, og alle er storfornøyd