Sentrum Dental ANS

Vågsallmenningen 7 5014 Bergen
Sentrum Dental ANS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sentrum Dental ANS

Tannregulering- ikke imponert

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Har holdt på med tannregulering her i litt over ett år. Er ikke spesielt imponert over oppfølging og gjennomføring. Det var blant annet vanskelig å få time til kontroll til rett tid og arrogant personale.
Prisen var grei og refusjons ordning bra.

Grei, men ting tar tid

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Tannbehandlingen er grei, men kontorpersonalet kan være uhøflige og lite hjelpsomme. Det kan ta lang tid fra behandling er påbegynt til den er ferdig.

Har vært kunde i snart ti år.

Tannlege: Bich Thao Iselin Halvorsen Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk hele livet men ble så og si kurert for det etter at jeg begynte å gå til tannlege Halvorsen. Hun er rolig og hyggelig, dyktig og god til å informere.

Veldig flink og dyktig!

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Hos Eirik Torjuul Halvorsen fikk jeg meg vanlig tannregulering. Jeg har aldri vært så godt tatt imot før av en tannlege. Det er ca 2 år siden jeg sist var hos han, og det at jeg fremdeles husker hvor godt jeg likte meg, sier en del om hvor utrolig flink han her er! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og bra tannlege, verre med kontoret

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Eirik T. Halvorsen er veldig flink og tar seg god tid. Behagelig å forholde seg til. Flink tannlege!

Damene (spesielt en litt eldre) i resepsjonen er til tider uhøflige, skarpe og ganske belærende/nedlatende og ikke fullt så behagelige å forholde seg til, noe som gjør at helhetsinntrykket går litt ned.