Ivar Johan Sundsbø

Autorisasjon (1974)

Ivar Johan Sundsbø er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ivar Johan Sundsbø

Meget behagelig og profesjonell.

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlege på 10 år. Fikk anbefalt Ivar S. Av min søster. Fra Første konsultasjon følte jeg meg trygg. Han fikk meg til å slappe av. Meget positiv opplevelse.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Ivar er den beste tannlegen jeg har hatt. Alltid like tilstede og dyktig i jobben han gjør. Gir pasientene trygghet med sitt vesen og fremtoning.

Den bästa!

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Ivar är helt klart den bästa tannläkaren jag någonsin varit hos. Han är snabb och duktig på det han gör och gör inte något i onödan. Man går därifrån och känner att man fått gjort precis det man behöver och till ett riktigt bra pris. Jag har aldrig känt att jag betalt för mycket för något eller att något han gjort kanske var onödigt.
Rekommenderar verkligen Ivar. Önskar att han aldrig kommer sluta som tannläkare.... Vem ska man då gå till???

Fantastisk håndtverker

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Her snakker vi om en som virkelig kan sitt yrke og som utfører det med pasienten i fokus.
En ren fornøyelse å åpne kjeften :-)

Ivar Sundsbø er en dyktig og behagelig tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Jeg brukte ham som tannlege fra han startet sin praksis i dette lokalet og til jeg var utsatt for en ulykke og havnet i rullestol.
Med lokalet beliggende i andre etasje og uten heis, så jeg meg tvunget til å finne et mer tilgjengelig lokale.
Sundsbø og jeg avtjente verneplikten på samme sted; han som tannlege og jeg som menig..
Sundsbø var også der meget godt likt!