Lars Axel Bergman

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2003)

Tyholmen Tannlegesenter Telefonnummer37 02 29 4037 02 29 ...
Teaterplassen 3, 3. etg. 4836 Arendal
Lars Axel Bergman er tannlege i Arendal

Siste vurderinger av Lars Axel Bergman

Arrogant og falsk

Klinikk: Tyholmen Tannlegesenter Skrevet

Hadde ønsket jeg gikk til en en annen reguleringstannlege, hadde sikkert blitt fornøyd med resultatet. Her hjelper det ikke å si ifra om man ikke er fornøyd, blir kun møtt med arroganse. Spar pengene og gå heller til noen andre.

Super!

Klinikk: Tyholmen Tannlegesenter Skrevet

Har vært utrolig fornøyd med oppfølging/behandling/resultat! Jeg fikk regulering i voksen alder og var litt bekymret både for hvilken tid og ubehag dette skulle medføre, men tannlege Bergman var svært dyktig og kunnskapsrik, slik at min frykt var ubegrunnet og jeg kom gjennom hele prosessen både raskere og med mye mindre ubehag enn jeg hadde forventet. Likte også at han hele tiden fortalte meg hva han gjorde og hvorfor samt hva som skulle skje neste gang. Han ryddet også plass i timeboka flere ganger hvor jeg hadde behov for en liten justering utenom oppsatt time. Alt i alt, jeg var super happy og gir derfor min beste anbefaling.

Forferdelig

Klinikk: Oslo Kjeveortopedi AS Skrevet

2 års behandling med forferdelige resultater. Forhåndsbetailing,slik at klager ikke tillates. Arrogant holdning av tannlege og av ansatter. Ønskene til pasienten blir ikke lyttet.

forferdelig

Klinikk: Oslo Kjeveortopedi AS Skrevet

Turte ikke gå ditt til slutt, fordi behanlingen og servicen var elendig, samt at det er noe som heter smile kurs som burde vært påbudt.

fornøyd med lege

Klinikk: Oslo Kjeveortopedi AS Skrevet

En dyktig tannlege som driver med tannregulering. Flink, hyggelig, jobber rask og effektiv. Noen ganger virker litt stresset og ikke helt til stedet (har veldig mange kunder), men gjør jobben sin som forventes. Gir gode råd ang tenner og pleie. Ganske fornøyd både med ham og øvrig personale på tannlegekontoret. Likte ikke at prisen som nevnes stort sett ikke stemmer med sluttregningen.