Arash Akhyari

Arash Akhyari er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Arash Akhyari

Han er veldig profesjonell

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Arash Akhyari er hjelpsom, dyktig tannlege.

Han er svært effektiv , Og slutteresttalt er tilfredsstillende.

kontor er rent og pent. Pris er helle ikke dyrere enn andre sted.

Flink og rolig

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Jeg har alt i alt fått 7 tannfargete fyllinger av ham, den første når jeg kom for første gang på kort varsel med smerter i brukket tann. Alle fyllinger har vert smertefrie og sittet faste. Aldri problem med bedøvelsen. Han jobber raskt og virker kompetent og rolig. Han snakker god norsk.
Kontoret er pent og prisen er ikke skyhøy.
Anbefales.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Etter å ha vært her en gang kommer jeg alltid til å reise til Arash. Utrolig dyktig og null smerter underveis.

Snill og omtenksom

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Endelig kan jeg spise og smile. Fikk trukket noen tenner, og tannlegen lagde veldig fine kroner på mine fortenner og nye tenner lenger bak. Kjempe fornøyd og fungerer utmerket. Han følger det opp og er alltid tilgjengelig med god hjelp. Anbefales.

Flinkeste tannlege

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Arash er den flinkeste og mest avslappende tannlegen jeg har vært borti. Rotfyllingen gikk unna som en drøm på under 45 min og prisen var upåklagelig. Han er flink til å forklare grundig hva som skjer og selv veldig rolig og behersket. Kommer aldri til å bytte tannlege frivillig. Anbefales på det aller sterkeste! Har du noen form for skrekk blir den borte hos Arash.

Sympatisk og dyktig tannlege

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Har nettopp vært hos Arash og trukket en visdomstann. Arash er en meget hyggelig og dyktig tannlege. Han er flink til å informere om hva han skal gjøre og er hele tiden opptatt av å få tilbakemeldinger på det han holder på med, om jeg kjenner smerter og så videre.
Jeg skiftet til Tannhelsesenteret Lørenskog og Arash etter å ha gått til et annet tannlegesenter i førti år og er meget fornøyd med den behandlingen jeg får nå.
Arash er flink til å holde tiden, slik at man slipper å sitte lenge på venteværelset og vente. Den ene gangen det har vært forsinkelse ble jeg kontaktet i forkant, slik at jeg dermed heller kunne vente hjemme.

Flink og rik på kunnskaper

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Var hos denne tannlegen på en søndag. Forståelsesfull tannlege som forklarer og behandlet meg helt uten smerter. Prisen er heller ikke noe å klage på i sammenligning med andre tannleger jeg har vært hos. Takk for god hjelp og perfekt behandling.

Fleksibel og fantastisk

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Jeg hadde smerter i munnen i over 2 måneder, hadde vært hos flere tannleger uten å finne ut hvor smertene kom fra. Tannlege Akhyari klarte det, undersøkte tennene under mikroskop og forklarte meg hvilken tann som var årsak til smertene. Jeg fikk behandling og takket være den kompetente tannlegen, er jeg smertefri idag. Annefales på det sterkeste!

Fantastisk person

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Fikk bygget opp fortennene i keramikk på dagen, faktisk bare 2 timer! Fantastisk, flink tannlege som viser forståelse for meg som ikke er så glad i tannleger.

bra tannlege

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Jeg bestilte time dagen før, og jeg fikk hva jeg bestilte -en sjekk av en tann jeg mistenkte det kunne være hull i, verken mer eller mindre. Denne tannlegen tok seg tid til å forklare hva som ga meg plager i tanna, det var ikke hull, Han tok seg også tid til å tegne/illustrere på en lett forklarlig måte, hvilket jeg syns var postitivt. Han var god på smalltalk og hadde en lett og ledig tone. Alt i alt en positiv opplevelse, han kan jeg gjerne gå tilbake til. Prisen var det heller ikke noe å si på, sekretæren reagerte faktisk på at jeg skulle betale så lite :)