Arash Akhyari

Arash Akhyari er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Arash Akhyari

Fantastisk god Tannlege.

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

beste tannlegen jeg har vært hos. Effektiv, rask, gjorde en rotfylling som andre tannleger ikke klarte, svært behagelig og rask. Beste tannlegen for en med tannlegeskrekk.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Kom til Arash ved en tilfeldighet da jeg fikk problemer i juleferien 2018 Fikk rask, god og grundig hjelp. Han oppdaget i tillegg en gammel rotfylling med innkapslet betennelse, noe min tannlege gjennom mange år ikke hadde fått med seg tross jevnlige kontroller. Byttet med en gang og har bl a fått hjelp med rotfyllingen samt satt inn en krone. God i norsk, flink til å forklare og har en veldig beroligende væremåte. Han er også tannlegen til min mann og eldste sønn, og vi er alle sammen fornøyde. Anbefales!!

Behagelig og trygg

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

For en med tannlegeskrekk var dette rette mannen! Fantastisk trygg tannlege. Flink til å forklare underveis og man føler seg veldig i varetatt. Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Har gått til ham flere år med ulike problemer med tennene. Det går smertefritt og raskt, samtidig som jeg opplever ham grundig. Han forklarer underveis, stopper og spør om det går bra. He alltid grudd meg veldig til tannlegebesøk, men dette er den beste tannlegen jeg har hatt. På minuttet presis til avtalen også.

#1

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Av de 4 tannlegene jeg har hatt i mitt liv er Arash den klar beste. Hyggelig person som kan jobben sin.

Eneste tannlegen jeg har vært hos hvor jeg ikke kjenner at bedøvelsen settes i det hele tatt.