Tannhelsesenteret Lørenskog

Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Flink og rolig

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk, men hos Arash føler jeg meg trygg. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en tann med vanskelige røtter og måtte til en annen tannlege enn min tidligere faste tannlege for å rotfylle denne tannen. Tannlegen som rotfylte tanna mi (tannlege Arash Akhyari), er uten tvil den beste tannlegen jeg har blitt behandlet av. Han er rolig, bestemt, svært rask og flink. Jeg var hos han kun i ca. 45 minutter og tanna var ferdig rotfylt, (mens min faste tannlege hadde forsøkt å rotfylles den tannen i over 1.5 timer uten å komme i mål). Det var litt dyrt men absolutt verdt det for meg med tannlegeskrekk.

Anbefales ikke

Tannlege: Per Opsahl Skrevet

Hadde en dårlig opplevelse hos denne tannlegen, var lite imøtekommen på mine spørsmål rundt behandling og virket stresset. Prisen på behandling også dyr i fohold til andre tannleger. Styr unna denne klinikken.

Anbefales

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Min faste tannlege på tannhelsesenteret var ikke til stede i dag når jeg trengte en akutt time. Jeg er veldig fornøyd med min faste tannlege og var veldig skeptisk til å gå til noen andre og gruet meg.
Det var det ingen grunn til å gjøre, denne tannlegen var helt fantastisk.
Han forklarte at han gjorde, sa i fra på forhånd om evt ubehag etc. Følte meg godt ivaretatt og følte meg trygg.

Dårlig kommunikasjon

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Forsøkte Aslam siden min primære tannlege er sykemeldt. Aslam utførte grei behandling, men var veldig dårlig i kommunikasjonen under selve behandlingen. Han gikk ut av rommet flere ganger for å ta telefoner på sin private telefon. Følte meg veldig utrygg i stolen når jeg ikke fikk noe informasjon verken før, underveis eller etter endt behandling. Kommer ikke tilbake til ham..

Terningkast 6

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Awais Aslam.. Var helt rå og så flink. Anbefales på det sterkeste hvis man har litt angst for tannlege❤️