Tannhelsesenteret Lørenskog

Telefonnummer67 91 72 7067 91 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 10 1473 Lørenskog
Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Kompetent

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

Opplever tannlegen som svært kompetent. Ekstrem bred erfaring i sitt arbeid. Rolig og behagelig. Sluttprisen er bra og billigere enn andre tannleger jeg har besøkt.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

Har tannlegeskrekk, og ble anbefalt å dra til Arash. Han var rolig, forklarte alt han gjorde og trakk visdomstannen min på noe som kjentes ut som et par minutter.
Utrolig flink fyr - jeg har endelig funnet en tannlege jeg kommer til å gå til videre.
Han får også pluss i boken for å være lett å snakke med og ta seg god tid.

Dyktig og morsom!

Tannlege: Hilde Terese Larsen Skrevet

God stemning i stolen hos Terese og assistenten hennes. God informasjon om hva hun gjør og hvorfor. hun var forsinket 30 min og da fikk jeg valget om å vente eller få en ny time. Man trenger ikke grue seg for å gå til Terese :)

Morsom, skravlende og dyktig.

Tannlege: Hilde Terese Larsen Skrevet

Byttet nylig til Terese etter vurderinger fra denne siden og jeg er ikke skuffet. Både Terese og assistenten hennes er helt topp, de kan skravle og tulle, men de er også veldig dyktige. Nesten så jeg ser frem til neste tannlegetime. :)
Angående pris så har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag, men når jeg borer i snitt hvert 5 år så blir det uansett ingen stor kostnad.

Han er veldig profesjonell

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

Arash Akhyari er hjelpsom, dyktig tannlege.

Han er svært effektiv , Og slutteresttalt er tilfredsstillende.

kontor er rent og pent. Pris er helle ikke dyrere enn andre sted.