Geir Tidemann

Geir Tidemann er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Tidemann

Fantastisk flink

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Geir er en utrolig flink og behagelig tannlege som har gjort en enestående jobb med det som kan karakteriseres som en cowboylandsby av tanngard etter at skoletannlegen hadde boret det meste sønder og sammen. Har også fått behandlet 2 yrkesskader på tenner hos Geir og kan fortsatt smile til både andre og i speilet til meg selv tilfreds. Geir er flink til å skape trygghet og gjøre deg komfortabel i situasjonen. Anbefales! Resten av personalet er også veldig imøtekommende og hyggelige.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Har hatt Geir Førland som tannlege i over 20 år, en meget faglig dyktig tannlege som er god på å roe ned og trygge pasientene. Har selv snev av tannlegeskrekk, noe han er klar over og står alltid klar med bedøvelsen dersom dette skulle trenges. En veldig trygg tannlege som oppriktig bryr seg. Kjapt å få akutt time ved behov. Hyggelige ansatte ellers på kontoret også.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Geir Førland er utrolig seriøs og flott tannlege som bryr seg om pasientene sine. Jeg vil anbefale han på det sterkeste!

Simply the best!

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Geir T. Førland er uten tvil den aller beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk, fordi jeg ikke hadde en veldig snill skoletannlege. Geir bryr seg om pasientene sine, han spør rett som det er, under undersøkelsen om alt går bra og at jeg bare må gi beskjed om det er noe som er ubehagelig.

Eneste som eg negativt her er at han har såpass mange fornøyde kunder at det dessverre sjelden er folk som får komme til han. Jeg var heldigvis bare heldig! Hvis du er så heldig å få komme til han - ALDRI gi slipp på han! Flinkere tannlege skal du lete lengre etter :)

profesjonell

Klinikk: Apollonia Tannlegesenter Stavanger Skrevet

Førland virker stødig og utstråler selvsikkerhet noe som gjør at en stoler på ham.
Har aldri opplevd å ha vondt hos ham ( nå har ikke jeg tannlegeskrekk). Lekre og fancy lokaler. Dyr som alle andre private tannleger. .