Colosseum Tannlege Stavanger

Colosseum Tannlege Stavanger holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Stavanger

Drømmetannlege - Anbefales på det varmeste

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Tilliten min er gjenoppbygget (etter et mega-uheldig tannlegebesøk hos noen andre) og tannlegeskrekken er borte. Dette er takket være Anne og hennes fantastiske assitent!

Jeg har vært hos dem syv ganger dette året, og de tar utrolig godt vare på meg hver eneste gang. Hvert tannlegebesøk har føltes personlig og omorgsfullt samtidig som de jobber effektivt, - drømmekombinasjon!

Jeg anbefaler Anne Bue Hermez som tannlege på det aller varmeste. Hjertens takk for din ivaretakelse, Anne, det betyr mer enn du aner!

Bamseklem fra [navn fjernet av moderator]

Effektiv og dyktig

Tannlege: Kjetil Nilsen Kaland Skrevet

Jeg har alvorlig tannlegeskrekk som Kaland håndterer på en flott måte. Imøtekommende og respektfull. Han gjør et enormt godt arbeid.

Dårlig oppfølging

Tannlege: Kjetil Nilsen Kaland Skrevet

Ved første besøk hadde ikke tannlegen tid til å ta timen, jeg fikk derfor tannpleier.
Neste gang (nov) skulle jeg ha røntgen og henvisning for å ta ut visdomstann. Jeg fikk beskjed om at det kom til å ta 2 uker å få time hos spesialist. Etter jul tok jeg kontakt igjen siden ingen hadde ringt, men da hadde ikke henvisningen blitt sendt en gang!
Pga at spesialisten kun er på Sola 2 dager/mnd, passet det ikke med time der, og jeg spurte derfor tannlegen om å bli henvist til en annen klinikk. De ville ikke sende henvisning på e-post, men lovet å sende med posten. En uke etter ringte jeg for å følge opp, men de hadde "ikke hatt tid" til å sende henvisningen videre. Venter fortsatt.
Ikke velg denne tannlegen om du trenger god oppfølging, det virker det som han ikke har tid til...

Anne er best

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Har hatt Anne som tannlege i 9 år og kan si meg svært fornøyd. Anne er faglig flink, profesjonalitet, forståelsesfull, empati, hjertelig og vennlig tannlege.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Fikk rask hjelp og ble forklarte nøye hvordan min tannhelse er. Hun gjorde en kjempe jobb og var forsiktig. Denne tannlegen kan anbefales! Tusen takk for veldig god hjelp.